Podnikatelská setkání

11. října 2004, 00:00 - GABRIELA ŘÍHOVÁ
11. října 2004, 00:00

Kdo se s kým potkal během minulého týdne? Profit přináší zpravodajství nejen z oficiálních akcí, ale také z neformálních jednání.

František Krakeš, předseda představenstva a gen. ředitel pivovaru Starobrno, převzal diplom za druhé místo v kategorii světlá výčepní piva.

NOVINÁŘŮM CHUTNÁ GAMBRINUS

Vítězem novinářské ankety „Naše pivo 2004“, které se v letošním roce zúčastnily rekordní 102 redakce novin, časopisů, rozhlasových a televizních stanic, internetových médií i nezávislých novinářů z celé republiky, se stal Gambrinus z Plzeňského Prazdroje. V soutěži, kterou vyhlašuje Český svaz pivovarů a sladoven společně s V ýzkumným ústavem pivovarnickým a sladařským, se kromě novinářské ankety konalo také oficiální hodnocení založené na analytickém rozboru a posudku. Zkoumány byly senzorické a chuťové vlastnosti piva. V kategorii světlé ležáky pak zvítězil Radegast Premium a v kategorii světlá výčepní piva Janáček Patriot vyráběný Pivovarem Janáček z Uherského Brodu.

Hitoshi Iwata - prezident společnosti TRCZ vítá ministra pro místní rozvoj Jiřího Paroubka.

JAPONCI OTEVŘELI TOVÁRNU V LOVOSICÍCH

Slavnostního otevření nových výrobních prostor společnosti TRCZ a Aoyama Automotive Fasteners Czech na okraji Lovosic se kromě zástupců společností zúčastnili také představitelé měst Lovosice a Litoměřice a ministr pro místní rozvoj Jiří Paroubek. TRCZ je dceřinou společností japonské společnosti Tokai Rika. Firma se zabývá výrobou nejrůznějších automobilových komponentů a vstoupila do České republiky v roce 2001. „Příchod těchto společností do Lovosic velice vítáme,“ říká starosta města Jan Kulhánek.

Zleva: gen. řeitel agentury CzechInvest Radomil Novák, ředitel divize Průmyslových nemovitostí a regionů CzechInvestu Zdeněk Jan, hejtman Moravskoslezského kraje Evžen Tošenovský.

PODNIKATELÉ HOVOŘILI O SEVERNÍ MORAVĚ

V Hotelu Imperial v Praze proběhlo neformální setkání investorů a podnikatelů působících na severní Moravě s hejtmanem Moravskoslezského kraje Evženem Tošenovským. Mimo hejmana byli hosty setkání generální ředitel CzechInvestu Radomil Novák a ředitel divize podnikatelské agentury CzechInvestu Zdeněk Jana. Hlavním bodem diskuzí byly především otázky spjaté s rozvojem investičních příležitostí a podnikatelského prostředí v Moravskoslezském kraji. „Paradoxem tohoto kraje je velká ochota lidí spolupracovat, ale zároveň stále schází určité profese a propojení se středními odbornými školami,“ míní Tošenovský.

 

Hosté informovali podnikatele o možnostech obchodu mezi ČR a Ruskou federací.

ROZVOJ OBCHODU SE SNS Komora pro hospodářské styky se SNS (Komora SNS) zorganizovala v rámci 46. mezinárodního strojírenského veletrhu v Brně Ruský business den a Business den SNS. Obou akcí se na brněnském výstavišti účastnili zástupci desítek českých i zahraničních firem. Mezi čestnými hosty vystoupili ministr průmyslu a obchodu Milan Urban, 1. náměstek ministra průmyslu a obchodu V. Petříček, náměstek ministra průmyslu a obchodu M. Tlapa a zástupci z Ukrajiny, Běloruska a Osetie. Vystupující informovali o možnostech vzájemného obchodu mezi ČR a Ruskou federací, resp. Ukrajinou a Běloruskem. S pozitivním ohlasem přítomných se setkala výzva Komory SNS ke zjednodušení vízového režimu mezi ČR a Ruskou federací. Nadšení sportujícím podnikatelům nechybělo. TENISOVÝ TURNAJ VYHRÁLO ZPA BRNO Podnikatelé z Jihomoravského regionu změřili svoje síly v II. ročníku tenisového turnaje pro členy Obchodní a hospodářské komory Brno v nově rekonstruované tenisové hale Sprit v Brně. Akce se zúčastnilo 14 týmů sportovně založených jedinců z podnikatelské veřejnosti, kteří razí zásadu „Nejen podnikáním živ je člověk“. Zástupci firem proti sobě bojovali o ceny, ale i o dobrý pocit z vlastní fyzické kondice. Vítězem se stal každý, kdo nezaváhal a postavil se s raketou na kurt. V oficiálních výsledcích se na nejvyšší stupeň postavilo ZPA Brno. MEZINÁRODNÍ CENY ZA REKLAMU ROZDĚLENY**

Mezinárodní „Oskary“ v reklamě vyhrály firmy Metro a British Airways. Nejprestižnější evropská cena za reklamu udílená britským časopisem Media et Marketing byla koncem září v Londýně udělena společnosti Metro International. Kampaň s názvem „Londýn je blíže, než si myslíte“ probíhala před rokem a čtenáře evropských edicí deníku Metro lákala k víkendovým cestám do Londýna za využití služeb British Airwais. Kampaň propagovala nejen leteckou společnost, ale také samotný Londýn a jeho zajímavosti, módní trendy a památky. Porota ocenila Metro za kreativitu, s níž využívalo různé formy inzerce. V době kampaně distributoři rozdávali noviny v kostýmech, připomínající londýnské a anglické tradice.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Ceny volání v České republice, Německu, Polsku a u dalších sousedů
Co je dobré vědět o základní daňové slevě?
Co je dobré vědět o exekucích? 2. díl: dědictví, společné jmění manželů a rozvod
Jaké je zadlužení českých domácností?
Nejzadluženější státy světa
Auta
Bentley Continental GT Galene Edition je silniční jachta…
Suzuki Swift Sport nové generace se ukazuje na prvním obrázku. Atmosféra je minulostí
Jaguar XJR575: Nejrychlejší verze modelu XJ v historii zvládne až 300 km/h
BMW slaví 40. let řady 7 výroční edicí. Vznikne pouze 200 exemplářů
Test ojetiny: Ford Mondeo je už v letech a nabídka pěkných aut se zmenšuje
Technologie
Threadrippery budou nakonec bez chladiče. Možná jich nebude dost a další informace
Opera 48 developer přidává snímání webů. Nezvládne ale vyfotit celou stránku
Telegram 4.2 nabízí přepracovaný editor fotografií a samozničení multimédií po zobrazení
Které funkce budou odebrány z Windows 10 Fall Creators Update?
Seagate se vrací na trh běžných SSD, s diskem Nytro 141 pro PC, NAS a levné servery
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít