Menu Zavřít

Podnikatelská setkání

11. 10. 2004
Autor: Euro.cz

Kdo se s kým potkal během minulého týdne? Profit přináší zpravodajství nejen z oficiálních akcí, ale také z neformálních jednání.

František Krakeš, předseda představenstva a gen. ředitel pivovaru Starobrno, převzal diplom za druhé místo v kategorii světlá výčepní piva.

NOVINÁŘŮM CHUTNÁ GAMBRINUS

Vítězem novinářské ankety „Naše pivo 2004“, které se v letošním roce zúčastnily rekordní 102 redakce novin, časopisů, rozhlasových a televizních stanic, internetových médií i nezávislých novinářů z celé republiky, se stal Gambrinus z Plzeňského Prazdroje. V soutěži, kterou vyhlašuje Český svaz pivovarů a sladoven společně s V ýzkumným ústavem pivovarnickým a sladařským, se kromě novinářské ankety konalo také oficiální hodnocení založené na analytickém rozboru a posudku. Zkoumány byly senzorické a chuťové vlastnosti piva. V kategorii světlé ležáky pak zvítězil Radegast Premium a v kategorii světlá výčepní piva Janáček Patriot vyráběný Pivovarem Janáček z Uherského Brodu.

Hitoshi Iwata - prezident společnosti TRCZ vítá ministra pro místní rozvoj Jiřího Paroubka.

JAPONCI OTEVŘELI TOVÁRNU V LOVOSICÍCH

Slavnostního otevření nových výrobních prostor společnosti TRCZ a Aoyama Automotive Fasteners Czech na okraji Lovosic se kromě zástupců společností zúčastnili také představitelé měst Lovosice a Litoměřice a ministr pro místní rozvoj Jiří Paroubek. TRCZ je dceřinou společností japonské společnosti Tokai Rika. Firma se zabývá výrobou nejrůznějších automobilových komponentů a vstoupila do České republiky v roce 2001. „Příchod těchto společností do Lovosic velice vítáme,“ říká starosta města Jan Kulhánek.

Zleva: gen. řeitel agentury CzechInvest Radomil Novák, ředitel divize Průmyslových nemovitostí a regionů CzechInvestu Zdeněk Jan, hejtman Moravskoslezského kraje Evžen Tošenovský.

PODNIKATELÉ HOVOŘILI O SEVERNÍ MORAVĚ

V Hotelu Imperial v Praze proběhlo neformální setkání investorů a podnikatelů působících na severní Moravě s hejtmanem Moravskoslezského kraje Evženem Tošenovským. Mimo hejmana byli hosty setkání generální ředitel CzechInvestu Radomil Novák a ředitel divize podnikatelské agentury CzechInvestu Zdeněk Jana. Hlavním bodem diskuzí byly především otázky spjaté s rozvojem investičních příležitostí a podnikatelského prostředí v Moravskoslezském kraji. „Paradoxem tohoto kraje je velká ochota lidí spolupracovat, ale zároveň stále schází určité profese a propojení se středními odbornými školami,“ míní Tošenovský.

 

Hosté informovali podnikatele o možnostech obchodu mezi ČR a Ruskou federací.

BRAND24

ROZVOJ OBCHODU SE SNS Komora pro hospodářské styky se SNS (Komora SNS) zorganizovala v rámci 46. mezinárodního strojírenského veletrhu v Brně Ruský business den a Business den SNS. Obou akcí se na brněnském výstavišti účastnili zástupci desítek českých i zahraničních firem. Mezi čestnými hosty vystoupili ministr průmyslu a obchodu Milan Urban, 1. náměstek ministra průmyslu a obchodu V. Petříček, náměstek ministra průmyslu a obchodu M. Tlapa a zástupci z Ukrajiny, Běloruska a Osetie. Vystupující informovali o možnostech vzájemného obchodu mezi ČR a Ruskou federací, resp. Ukrajinou a Běloruskem. S pozitivním ohlasem přítomných se setkala výzva Komory SNS ke zjednodušení vízového režimu mezi ČR a Ruskou federací. Nadšení sportujícím podnikatelům nechybělo. TENISOVÝ TURNAJ VYHRÁLO ZPA BRNO Podnikatelé z Jihomoravského regionu změřili svoje síly v II. ročníku tenisového turnaje pro členy Obchodní a hospodářské komory Brno v nově rekonstruované tenisové hale Sprit v Brně. Akce se zúčastnilo 14 týmů sportovně založených jedinců z podnikatelské veřejnosti, kteří razí zásadu „Nejen podnikáním živ je člověk“. Zástupci firem proti sobě bojovali o ceny, ale i o dobrý pocit z vlastní fyzické kondice. Vítězem se stal každý, kdo nezaváhal a postavil se s raketou na kurt. V oficiálních výsledcích se na nejvyšší stupeň postavilo ZPA Brno. MEZINÁRODNÍ CENY ZA REKLAMU ROZDĚLENY**

Mezinárodní „Oskary“ v reklamě vyhrály firmy Metro a British Airways. Nejprestižnější evropská cena za reklamu udílená britským časopisem Media et Marketing byla koncem září v Londýně udělena společnosti Metro International. Kampaň s názvem „Londýn je blíže, než si myslíte“ probíhala před rokem a čtenáře evropských edicí deníku Metro lákala k víkendovým cestám do Londýna za využití služeb British Airwais. Kampaň propagovala nejen leteckou společnost, ale také samotný Londýn a jeho zajímavosti, módní trendy a památky. Porota ocenila Metro za kreativitu, s níž využívalo různé formy inzerce. V době kampaně distributoři rozdávali noviny v kostýmech, připomínající londýnské a anglické tradice.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).