Podnikatelská setkání

16. srpna 2004, 00:00 - admin
16. srpna 2004, 00:00

Kdo se s kým potkal během minulého týdne? Profit přináší zpravodajství nejen z oficiálních akcí, ale také z neformálních jednání.

JOSEF KLÍR OTEVŘEL SVŮJ PRVNÍ BOUTIQUE V REPUBLICE

Nikoliv v Praze, ale v Českých Budějovicích otevřel svůj vůbec první boutique přední český módní návrhář Josef Klír. Tvůrce modelů především pro osobnosti showbyznysu a autor svatebních šatů roku připil na úspěch své značkové prodejny v Obchodní galerii Dvořák v doprovodu své dvorní modelky Kláry Medkové.

(ner)

POTREFENÁ HUSA BUDE I V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH

Společnost Pivovary Staropramen otevřela počátkem srpna v pořadí jedenáctou značkovou restauraci Potrefená husa. Gastronomické zařízení se 160 místy, kde se točí osm druhů piv, je zatím největší otevřenou restaurací této sítě v republice.

(ner)

VÝSTAVA KVĚTIN SE KONALA V ČIMELICÍCH U PÍSKU

Hojně navštěvovaná akce, která se koná jednou za dva roky, je prostorem pro představení nových i málo známých druhů rostlin a trendů v květinové výzdobě. Zahradníci a další prodejci nabídnou výpěstky, okrasné dřeviny, osiva, zahradnické potřeby včetně odborné literatury.

(ner)

PÉTANQUE V zahradách pražského Trojského zámku se uskutečnil již 8. ročník mezinárodního turnaje v pétanque „Avokádo Cup“. Tak jako v minulých letech, i letos si atraktivní turnaj v krásném prostředí nenechala ujít celá česká špička, doplněná kvalitními soupeři z osmi zemí Evropy. Celkem se v turnaji utkalo 83 trojčlenných týmů. (paš) MICROSOFT UVEDL OPRAVNÝ BALÍČEK OKEN Společnost Microsoft spojila uvedení balíčku opravných programů Windows Service Pack 2 s večírkem ve stylu kubánské hudby mambo. V podzemí pražské stylové restaurace Bodeguita del Medio se sešli především majitelé a manažeři menších softwarových firem s lidmi z odborných časopisů a internetových serverů. Na pravé kubánské horko si stěžovali všichni přítomní Evropané, na nedostatek celebrit ze šoubyznysu bulvární fotografové. (kt) DIMAR PARTNEREM „AKCE CIHLA 2004“

Kampaň společnosti DIMAR, probíhající v centru Prahy od 5. května do 8. července a v jižních Čechách od 22. června do 11. července, měla pomoci mentálně postiženým lidem. Bylo vyrobeno 17 000 speciálních cihel s logem Akce cihla. Cihlu v hodnotě 100 Kč lidé kupovali v pražských ulicích, u čerpacích stanic Benzina či prostřednictvím SMS. Letos poprvé byla akce orientována také na firmy, kterým umožnila koupit cihlu za vyšší cenu. Prodány byly cihly v celkové hodnotě 1 381 700 Kč. Do akce firemní cihla se zapojilo 56 firem (objednaly si cihly za 283 500 Kč) a prostřednictvím sms bylo získáno 31 104 Kč. Celá akce měla vést k zpřístupnění samostatného a běžného života mentálně postižených lidí mimo ústavy. Do konce roku je ještě možné tuto cihlu zakoupit prostřednictvím dárcovské sms nebo na internetových stránkách www.akcecihla.cz . (gř)

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče