Podnikatelská setkání

16. srpna 2004, 00:00 - admin
16. srpna 2004, 00:00

Kdo se s kým potkal během minulého týdne? Profit přináší zpravodajství nejen z oficiálních akcí, ale také z neformálních jednání.

JOSEF KLÍR OTEVŘEL SVŮJ PRVNÍ BOUTIQUE V REPUBLICE

Nikoliv v Praze, ale v Českých Budějovicích otevřel svůj vůbec první boutique přední český módní návrhář Josef Klír. Tvůrce modelů především pro osobnosti showbyznysu a autor svatebních šatů roku připil na úspěch své značkové prodejny v Obchodní galerii Dvořák v doprovodu své dvorní modelky Kláry Medkové.

(ner)

POTREFENÁ HUSA BUDE I V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH

Společnost Pivovary Staropramen otevřela počátkem srpna v pořadí jedenáctou značkovou restauraci Potrefená husa. Gastronomické zařízení se 160 místy, kde se točí osm druhů piv, je zatím největší otevřenou restaurací této sítě v republice.

(ner)

VÝSTAVA KVĚTIN SE KONALA V ČIMELICÍCH U PÍSKU

Hojně navštěvovaná akce, která se koná jednou za dva roky, je prostorem pro představení nových i málo známých druhů rostlin a trendů v květinové výzdobě. Zahradníci a další prodejci nabídnou výpěstky, okrasné dřeviny, osiva, zahradnické potřeby včetně odborné literatury.

(ner)

PÉTANQUE V zahradách pražského Trojského zámku se uskutečnil již 8. ročník mezinárodního turnaje v pétanque „Avokádo Cup“. Tak jako v minulých letech, i letos si atraktivní turnaj v krásném prostředí nenechala ujít celá česká špička, doplněná kvalitními soupeři z osmi zemí Evropy. Celkem se v turnaji utkalo 83 trojčlenných týmů. (paš) MICROSOFT UVEDL OPRAVNÝ BALÍČEK OKEN Společnost Microsoft spojila uvedení balíčku opravných programů Windows Service Pack 2 s večírkem ve stylu kubánské hudby mambo. V podzemí pražské stylové restaurace Bodeguita del Medio se sešli především majitelé a manažeři menších softwarových firem s lidmi z odborných časopisů a internetových serverů. Na pravé kubánské horko si stěžovali všichni přítomní Evropané, na nedostatek celebrit ze šoubyznysu bulvární fotografové. (kt) DIMAR PARTNEREM „AKCE CIHLA 2004“

Kampaň společnosti DIMAR, probíhající v centru Prahy od 5. května do 8. července a v jižních Čechách od 22. června do 11. července, měla pomoci mentálně postiženým lidem. Bylo vyrobeno 17 000 speciálních cihel s logem Akce cihla. Cihlu v hodnotě 100 Kč lidé kupovali v pražských ulicích, u čerpacích stanic Benzina či prostřednictvím SMS. Letos poprvé byla akce orientována také na firmy, kterým umožnila koupit cihlu za vyšší cenu. Prodány byly cihly v celkové hodnotě 1 381 700 Kč. Do akce firemní cihla se zapojilo 56 firem (objednaly si cihly za 283 500 Kč) a prostřednictvím sms bylo získáno 31 104 Kč. Celá akce měla vést k zpřístupnění samostatného a běžného života mentálně postižených lidí mimo ústavy. Do konce roku je ještě možné tuto cihlu zakoupit prostřednictvím dárcovské sms nebo na internetových stránkách www.akcecihla.cz . (gř)

Mohlo by vás zajímat

Finance
Kde vám zítra za vysvědčení dají slevu nebo dárek?
Kolik si koupíte za 1000 Kč na dovolené v Turecku nebo v Chorvatsku?
10 věcí, které by měl OSVČ znát o placení zdravotního pojištění
Hypotéky jsou více regulované a dražší, přesto zájem o ně roste
Co je třeba mít při silniční kontrole u sebe, abyste nedostali pokutu?
Auta
Pět lákavých ojetin, které vás ale nechají někde stát
Opel začal přijímat objednávky na Insignii Country Tourer a Exclusive. Český trh si ještě počká
BMW X5 M a X6 M přicházejí v absolutně černé edici Black Fire
Lada ukázala sériovou Vestu SW a Vestu Cross. Nová kombi vypadají opravdu dobře
Mapy.cz potkala největší změna za 10 let. Takhle teď vypadají
Technologie
Virtuál Kaktus zruší FB zdarma i zpomalené surfování. Data ale budou levnější
Další grafiky s čipy Vega: Radeon Pro WX 9100 a možná první nález Vegy 11 s HBM2
Google News po letech v novém. Zpřehledňuje orientaci v obsahu členěním do karet
Microsoft uvolnil dávku oprav pro Windows, které se někteří smí vyhnout
Další kousek skládačky. Amazon spustil český Markeplace
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít