Podnikatelé se vzdělávali ve firemní propagaci

04. června 2007, 00:00 - (rb)
04. června 2007, 00:00

Sdružení dobrého designu uspořádalo v prostorách pražské Hospodářské komory šestý přednáškový blok pro podnikatele. Tématem byla tentokrát firemní propagace. O té pohovořil mimo jiné akademický malíř Karel Aubrecht, člen Asociace užité grafiky a grafického designu.

Kateřina Peterková z Právnické fakulty UK přiblížila hostům etické normy v reklamě. Živá diskuze, kterou dané téma podnítilo, pokračovala ještě při závěrečném rautu. Program je spolufinancován z Evropského sociálního fondu. Pro podnikatele z Prahy jsou semináře zdarma.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Máté nízké příjmy? Do penze odejděte už v prosinci
Jak prověřit (nejen investiční) firmu, která se vám nezdá
Dlužíte na zdravotním pojištění? Co dělat? Ošetří vás lékař?
Jak se nenechat nachytat na internetu
Chcete hlasovat v českých volbách ze zahraničí? Tak si pospěšte!
Auta
Audi A7 Sportback nové generace se představí ve čtvrtek.…
Kolik stojí provoz auta na daních? Stát si z vás ročně vezme desítky tisíc
Může být Volkswagen Amarok rychlejší než Golf GTI? Australané dokázali, že ano
Pět hrubých řidičských chyb, které vás mohou na silnici stát život
Opel Crossland X dostal originální verzi na LPG. Sportovec to ale nebude
Technologie
Intel chystá kvantové počítače. S centrem QuTech vyrobili 17 qubitů na jednom čipu
Huawei Mate 10: první dojmy z nové řady inteligentních phabletů (video)
Nahotinky jako vědecký projekt. PornHub na třídění videí využije umělou inteligenci
Navštivte jiné světy. V Google Mapách najdete i planety a měsíce
Sedm dopravních značek, které řidiči nejčastěji ignorují nebo chápou špatně
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít