Podnikatelé se vzdělávali ve firemní propagaci

04. června 2007, 00:00 - (rb)
04. června 2007, 00:00

Sdružení dobrého designu uspořádalo v prostorách pražské Hospodářské komory šestý přednáškový blok pro podnikatele. Tématem byla tentokrát firemní propagace. O té pohovořil mimo jiné akademický malíř Karel Aubrecht, člen Asociace užité grafiky a grafického designu.

Kateřina Peterková z Právnické fakulty UK přiblížila hostům etické normy v reklamě. Živá diskuze, kterou dané téma podnítilo, pokračovala ještě při závěrečném rautu. Program je spolufinancován z Evropského sociálního fondu. Pro podnikatele z Prahy jsou semináře zdarma.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Ceny nemovitostí rostou a hovoří se i o realitní bublině. Je na čase prodat investiční byt?
Dovolená bez problémů? Tak to pozor na peníze, dopravu a exotiku
Dotace na fotovoltaiku: Od září až 150 tisíc korun na větší systémy
5 aplikací, které vás ochrání před otravnými telefonáty z call centra
Jak mohou soukromé kuřácké kluby a spolky zničit restaurace, hospody i jejich majitele
Auta
BMW M5 (G30) oficiálně: Má 600 koní, vypínatelný pohon…
Po Golfu dostal facelift i Volkswagen Golf Sportsvan. Překvapení se nekoná
Další nádherná klasika na scéně. Gunther Werks představuje znovuzrozené Porsche 993
Když máte peníze, automobilky vám vyrobí opravdu cokoliv. Zde je důkaz
Mercedes-Maybach 6 Cabriolet ukazuje, jak budou vypadat superluxusní elektromobily
Technologie
Android 8.0 je tady. Jmenuje se Oreo a řeší jeden hlavní problém
Ryzeny Mobile pro notebooky mají integrovanou grafiku „Vega 8“ nebo „Vega 10“
QLED netáhne tak, jak by Samsung chtěl. Špičkové TV proto zlevňuje až o 25 000 Kč
ABBYY FineReader 14: zaostřeno na PDF (vyzkoušeno)
Microsoft dosáhl milníku. Hlas rozpozná stejně dobře jako člověk
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít