Podnikatelé se vzdělávali ve firemní propagaci

04. června 2007, 00:00 - (rb)
04. června 2007, 00:00

Sdružení dobrého designu uspořádalo v prostorách pražské Hospodářské komory šestý přednáškový blok pro podnikatele. Tématem byla tentokrát firemní propagace. O té pohovořil mimo jiné akademický malíř Karel Aubrecht, člen Asociace užité grafiky a grafického designu.

Kateřina Peterková z Právnické fakulty UK přiblížila hostům etické normy v reklamě. Živá diskuze, kterou dané téma podnítilo, pokračovala ještě při závěrečném rautu. Program je spolufinancován z Evropského sociálního fondu. Pro podnikatele z Prahy jsou semináře zdarma.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče