Podnikatelé se vzdělávali ve firemní propagaci

04. června 2007, 00:00 - (rb)
04. června 2007, 00:00

Sdružení dobrého designu uspořádalo v prostorách pražské Hospodářské komory šestý přednáškový blok pro podnikatele. Tématem byla tentokrát firemní propagace. O té pohovořil mimo jiné akademický malíř Karel Aubrecht, člen Asociace užité grafiky a grafického designu.

Kateřina Peterková z Právnické fakulty UK přiblížila hostům etické normy v reklamě. Živá diskuze, kterou dané téma podnítilo, pokračovala ještě při závěrečném rautu. Program je spolufinancován z Evropského sociálního fondu. Pro podnikatele z Prahy jsou semináře zdarma.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče