Podíl privátních značek roste

12. února 2007, 00:00 - Tomáš Johánek
12. února 2007, 00:00

Na pultech českých obchodů se loni opět zvýšilo zastoupení zboží prodávaného pod hlavičkou maloobchodních řetězců. Zatímco v roce 2005 činil v Česku podíl privátních značek obchodníků 16,7 procenta, loni tento ukazatel podle průzkumu společností GfK a Incoma Research vzrostl na 17,1 procenta.

Na pultech českých obchodů se loni opět zvýšilo zastoupení zboží prodávaného pod hlavičkou maloobchodních řetězců. Zatímco v roce 2005 činil v Česku podíl privátních značek obchodníků 16,7 procenta, loni tento ukazatel podle průzkumu společností GfK a Incoma Research vzrostl na 17,1 procenta.

Česká republika tak ve střední a východní Evropě patří mezi země s nejvyšší podílem privátních značek, ve srovnání se západní Evropou ale stále zaostává. Obliba privátních značek u českých zákazníků i vlivem nízkých cen ve srovnání se značkovými výrobky v posledních letech stoupá, a obchodní řetězce jim proto začaly nabízet nejen potraviny a nápoje, ale i domácí spotřebiče či sportovní potřeby.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít