Počet virtuálních kanceláří roste, službu už využívá více než 20 tisíc podnikatelů

09. září 2011, 15:59 - MediaFax
09. září 2011, 15:59

Stále více podnikatelů dává před kamennou kanceláří přednost práci z domova, pro sídlo své firmy volí tzv. virtuální kancelář. Jak v pátek informoval Tomáš Vozáb ze společnosti PR.Konektor, tuto službu využívá už více než 20 tisíc podnikatelů převážně ve větších městech.

Foto: Profimedia.cz

Jak dále uvedl, v současné době existuje mnoho profesí, jako jsou poradci, projektanti či webdesigneři, které ke svojí práci nepotřebují zázemí klasické kanceláře. Pro jejich podnikání je ale vhodné mít sídlo v lukrativní lokalitě. Díky technologiím, chytrým telefonům a rychlému připojení na internet mohou se svým počítačem a mobilním telefonem pracovat z domova. Na pracovní schůzky jim stačí kavárny s připojením na internet.

Oproti loňskému roku stoupl za první pololetí roku 2011 počet uživatelů virtuálních kanceláří o 10 procent a další nárůst je, vzhledem ke stálému vývoji moderních technologií, očekáván. Nejvíce registrovaných uživatelů je v současné době soustředěno v Praze, Ostravě a Brně.

Virtuální kancelář má oproti té kamenné výhodu ve finanční náročnosti. „Ceny virtuálních kanceláří v krajských městech začínají na stokorunových částkách. Centrum hlavního města je o něco dražší, ale přesto je to pouze zlomek toho, co by podnikatelé dali za klasickou kancelář,“ uvedla Jana Babůrková ze společnosti Smart Office, která se poskytováním služeb v této oblasti zabývá.

Nejrozšířenější je využívání virtuální kanceláře mezi podnikateli z oblasti konzultantských služeb a podnikateli prodávajícími své know-how. V posledním roce se jejich řady nejvíce rozrostly o finanční konzultanty, účetní či podnikatele z oblasti obchodu a služeb.

Experti poskytující konzultace velkým společnostem často ani tradiční kancelář nepotřebují, zároveň ale nechtějí jako sídlo své společnosti uvádět svou soukromou adresu a raději zvolí tuto formu. Virtuální kancelář jim nabízí komfortní zázemí, prestižní adresu a mnoho doplňkových služeb od digitalizace veškeré pošty a telefonních hovorů až po administrativní servis bez toho, aby museli složitě zajišťovat celou agendu okolo pronájmu sídla a péče o zaměstnance,“ nastínila Babůrková.

Společnosti zajišťující virtuální kanceláře poskytují často kromě prestižní adresy i administrativní zázemí a mnoho dalších služeb. Je ale potřeba každou firmu dobře prověřit a zjistit si, co přesně můžete v rámci servisu očekávat.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
3x z poradny: vytýkací dopis, jak čerpat dovolenou, daň z příjmu
Státní dluh USA, Činy, Ruska a dalších zemí. Kolik dluží domácnosti a firmy?
O prázdninách projedete méně. Benzín i nafta pořád zlevňují
Zákaz kožešinových farem ročně ušetří život více jak 20 000 zvířat, ale senátoři ho nechtěli schválit
Hypotéky 2017: Regulace má za důsledek unifikaci hypoték
Auta
Retro na neděli: Dixi DA-1 3/15 slaví 90 let jako vůbec…
10 nejrizikovějších ojetin, kterým je lepší se zdaleka vyhnout
Audi, BMW a Mercedes upraví software milionům starších dieselů. Kvůli emisím
Nástupce Bugatti Chiron bude muset přejít na elektřinu. Bez ní by už nezrychlil
Test motocyklu BMW S 1000 XR: Superbike na chůdách
Technologie
AMD neotevře kód své analogie Intel ME. Secure Processor zůstane „blackboxem“
Mapy.cz pro Android jsou kompletně offline včetně plánování tras
10 nejrizikovějších ojetin, kterým je lepší se zdaleka vyhnout
Intel se po IoT stahuje i z nositelné elektroniky. Celé oddělení tento měsíc zrušil
Evolveo Ray 2 – moderní skříň s tvrzeným sklem za 1500 Kč (uživatelská recenze)
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít