Počet virtuálních kanceláří roste

09. září 2011, 16:00 - MediaFax
09. září 2011, 16:00

Stále více podnikatelů dává před kamennou kanceláří přednost práci z domova, pro sídlo své firmy volí tzv. virtuální kancelář. Jak informoval Tomáš Vozáb ze společnosti PR.Konektor, tuto službu využívá už více než 20 tisíc podnikatelů převážně ve větších městech.

Foto: Profimedia.cz

Jak dále uvedl, v současné době existuje mnoho profesí, jako jsou poradci, projektanti či webdesigneři, které ke svojí práci nepotřebují zázemí klasické kanceláře. Pro jejich podnikání je ale vhodné mít sídlo v lukrativní lokalitě. Díky technologiím, chytrým telefonům a rychlému připojení na internet mohou se svým počítačem a mobilním telefonem pracovat z domova. Na pracovní schůzky jim stačí kavárny s připojením na internet.

Oproti loňskému roku stoupl za první pololetí roku 2011 počet uživatelů virtuálních kanceláří o 10 procent a další nárůst je, vzhledem ke stálému vývoji moderních technologií, očekáván. Nejvíce registrovaných uživatelů je v současné době soustředěno v Praze, Ostravě a Brně.

Virtuální kancelář má oproti té kamenné výhodu ve finanční náročnosti. „Ceny virtuálních kanceláří v krajských městech začínají na stokorunových částkách. Centrum hlavního města je o něco dražší, ale přesto je to pouze zlomek toho, co by podnikatelé dali za klasickou kancelář,“ uvedla Jana Babůrková ze společnosti Smart Office, která se poskytováním služeb v této oblasti zabývá.

Nejrozšířenější je využívání virtuální kanceláře mezi podnikateli z oblasti konzultantských služeb a podnikateli prodávajícími své know-how. V posledním roce se jejich řady nejvíce rozrostly o finanční konzultanty, účetní či podnikatele z oblasti obchodu a služeb.

„Experti poskytující konzultace velkým společnostem často ani tradiční kancelář nepotřebují, zároveň ale nechtějí jako sídlo své společnosti uvádět svou soukromou adresu a raději zvolí tuto formu. Virtuální kancelář jim nabízí komfortní zázemí, prestižní adresu a mnoho doplňkových služeb od digitalizace veškeré pošty a telefonních hovorů až po administrativní servis bez toho, aby museli složitě zajišťovat celou agendu okolo pronájmu sídla a péče o zaměstnance,“ nastínila Babůrková.

Společnosti zajišťující virtuální kanceláře poskytují často kromě prestižní adresy i administrativní zázemí a mnoho dalších služeb. Je ale potřeba každou firmu dobře prověřit a zjistit si, co přesně můžete v rámci servisu očekávat.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Jak se rychle a snadno zorientovat v německých volbách
Co se v roce 2018 změní se zvýšením zdravotního pojištění pro OBZP?
Je libo hypotéka se slevou?
Konec kvót na cukr - hrozba, nebo příležitost pro naše cukrovary?
Chcete změnit zdravotní pojišťovnu? Máte čas do 30. září, jinak až za půl roku
Auta
Retro: Lada Niva, Škoda Trekka a další socialistické off…
Peugeot 208, 2008 a příbuzné Citroëny dostanou do dvou let elektrické verze
Porsche 911 GT2 RS údajně zajede Nordschleife pod sedm minut
Další ukázka hlavní výhody elektromobilů v praxi. Tesla ovládla největší drag race
Kviz: Poznáte tato známá americká auta?
Technologie
Windows Store bude zřejmě přejmenován na Microsoft Store
Školství není připraveno na dobu, kdy budeme mít internet v těle
Je tu GeForce GTX 1080 Ti s upgradovanou pamětí: Evga vydává model s 12GHz GDDR5X
AMD má možná kšeft od Tesly. Prý jí pomáhá vyvíjet AI procesory pro samořídící auta
Další ukázka hlavní výhody elektromobilů v praxi. Tesla ovládla největší drag race
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít