Po vstupu do Unie jsme v nové fázi

14. února 2005, 00:00 - Andrea Cerqueirová, Gabriela Říhová
14. února 2005, 00:00

Tisícovka obchodníků, dodavatelů a exportérů z pětadvaceti zemí se sešla na 11. ročníku Czech Retail Summit 2005 v pražské Sazka Areně. Zúčastnění diskutovali o budoucnosti středoevropského obchodního trhu. Ten se podle jejich názoru po vstupu České republiky do Evropské unie nachází v nové fázi.

Tisícovka obchodníků, dodavatelů a exportérů z pětadvaceti zemí se sešla na 11. ročníku Czech Retail Summit 2005 v pražské Sazka Areně.

Zúčastnění diskutovali o budoucnosti středoevropského obchodního trhu. Ten se podle jejich názoru po vstupu České republiky do Evropské unie nachází v nové fázi. Rostoucí konkurenční tlaky vyvolávají potřebu zásadním způsobem změnit dosavadní způsob řízení firem, podnikajících v maloobchodní branži. Akce si zachovala zacílení na český trh, razantně se však zvýšil počet účastníků z dalších zemí „nové“ Evropy, zejména z Polska, Maďarska a Slovenska.

Mohlo by vás zajímat

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

Hry pro příležitostné hráče