PNS představila novou tvář

31. října 2005, 00:00 - (ac)
31. října 2005, 00:00

V Cocktail baru v pražské Trojické ulici se uskutečnilo neformální setkání zástupců První novinové služby s vydavateli tisku. Představeno bylo nejen nové logo PNS (kde znázorněné lístky znamenají řetězec vydavatel-distributor-prodejce), ale také její nová tvář.

Generální ředitel Radomil Juda (vpravo) řekl, že by si přál, aby se PNS stala distribuční společností, od níž se budou učit i jiné státy Evropské unie. Dodal, že společnost změnou tváře reaguje na procesy svého vnitřního rozvoje. „Pružně reagovat jsme museli i na měnící se požadavky trhu. Vedle řady nových služeb jsme zajistili plošné zásobení prodejní sítě trafik i obchodních řetězců. V současnosti tak naše zásilky posíláme na 22 tisíc prodejních míst,“ dodal.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče