PNS představila novou tvář

31. října 2005, 00:00 - (ac)
31. října 2005, 00:00

V Cocktail baru v pražské Trojické ulici se uskutečnilo neformální setkání zástupců První novinové služby s vydavateli tisku. Představeno bylo nejen nové logo PNS (kde znázorněné lístky znamenají řetězec vydavatel-distributor-prodejce), ale také její nová tvář.

Generální ředitel Radomil Juda (vpravo) řekl, že by si přál, aby se PNS stala distribuční společností, od níž se budou učit i jiné státy Evropské unie. Dodal, že společnost změnou tváře reaguje na procesy svého vnitřního rozvoje. „Pružně reagovat jsme museli i na měnící se požadavky trhu. Vedle řady nových služeb jsme zajistili plošné zásobení prodejní sítě trafik i obchodních řetězců. V současnosti tak naše zásilky posíláme na 22 tisíc prodejních míst,“ dodal.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče