Pivo už lze přirovnat k šampaňskému

23. dubna 2007, 00:00 - admin
23. dubna 2007, 00:00

Pivo lze přirovnat k šampaňskému. I tak lze interpretovat rozsudek, který minulý týden vynesl Evropský soudní dvůr. Soud totiž připustil, že je možné pro reklamní účely srovnávat výrobky bez označení původů s produkty, které takové označení mají.

Celý problém se přitom týkal belgického pivovaru, který u jednoho druhu svého piva odkazoval na vlastnosti, které jsou blízké skutečnému šampaňskému. Použitím výrazu „Champagnebier“ prý chtěla firma zdůraznit, že jde o pivo vyrobené podle takzvané šampaňské metody. To se však nelíbilo organizacím, které se zabývají ochranou známky šampaňské a pivovar De Landtsheer zažalovaly. Soudní dvůr dospěl k závěru, že ne každé srovnání, které se pro výrobky bez označení původu odvolává na výrobky s označením původu, je nedovolené.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Šéf mi čte e-maily. Je to v pořádku?
Dá se pracovat s invalidním důchodem? Jde to, ale...
Zaměstnávání a brigády mladistvých a jejich pracovní podmínky podle zákoníku práce
Silná Evropa je podle Merkelové pro USA výhodná
500 korun navíc pro rodinu s dětmi od července 2017?
Auta
Policie konečně dovolila hasičům zveřejnit fotky z nehody…
Test ojetiny: Volkswagen Golf VII je skvělý, ale dieselu bychom se vyhnuli
Kvíz na pátek: Poznáte, kterým autům patří tyto interiéry?
Audi S5 Cabriolet se přiblížilo k RS 5. Může za to Hans-Jürgen Abt
Toyota Yaris GRMN zní hodně naštvaně. Na český trh dorazí začátkem příštího roku
Technologie
Aprílová GeForce GTX do USB skutečně existuje. Nvidia omezenou sérii rozdá
Google po letech ustoupil. Nebude číst vaše e-maily kvůli reklamě
Nvidia GeForce GT 1030 – jak se hraje na grafice za 2000 Kč (uživatelská recenze)
Cnews FM: Zneužívá Microsoft monopolní postavení vůči výrobcům antivirů? [podcast]
Je v pořádku, když vám šéf čte e-maily?
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít