Pivo už lze přirovnat k šampaňskému

23. dubna 2007, 00:00 - admin
23. dubna 2007, 00:00

Pivo lze přirovnat k šampaňskému. I tak lze interpretovat rozsudek, který minulý týden vynesl Evropský soudní dvůr. Soud totiž připustil, že je možné pro reklamní účely srovnávat výrobky bez označení původů s produkty, které takové označení mají.

Celý problém se přitom týkal belgického pivovaru, který u jednoho druhu svého piva odkazoval na vlastnosti, které jsou blízké skutečnému šampaňskému. Použitím výrazu „Champagnebier“ prý chtěla firma zdůraznit, že jde o pivo vyrobené podle takzvané šampaňské metody. To se však nelíbilo organizacím, které se zabývají ochranou známky šampaňské a pivovar De Landtsheer zažalovaly. Soudní dvůr dospěl k závěru, že ne každé srovnání, které se pro výrobky bez označení původu odvolává na výrobky s označením původu, je nedovolené.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít