Pivo je a není důležité

12. června 2006, 00:00 - (jas)
12. června 2006, 00:00

glosy Na pivu nevyděláte, ale kvalitním pěnivým mokem můžete nalákat zákazníka a zisk vám pak přinese jídlo, které zkonzumuje. Tak zní poučka jak vydělat v českém pohostinství. A co takhle nabídnout zákazníkovi speciální pivo z vlastního minipivovárku? Tohoto nápadu se začíná chytat čím dál více podnikatelů.

glosy

Na pivu nevyděláte, ale kvalitním pěnivým mokem můžete nalákat zákazníka a zisk vám pak přinese jídlo, které zkonzumuje. Tak zní poučka jak vydělat v českém pohostinství. A co takhle nabídnout zákazníkovi speciální pivo z vlastního minipivovárku? Tohoto nápadu se začíná chytat čím dál více podnikatelů. Nemá asi cenu vařit v takovémto pivovaru běžnou desítku či dvanáctku. Proto vznikají piva kopřivová, banánová, kávová, medová, medovinová. No prostě „tekutý chléb“ se dá udělat téměř z čehokoli a s čímkoliv. A může mít třeba 33 stupňů. Jak si zákazník přeje.

Osobně jsem řadu takových „lektvarů“ ochutnal, ale většina z nich mi příliš k srdci nepřirostla. To ovšem nemusí znamenat, že nebudou chutnat někomu jinému. Buďme rádi, že si můžeme vybírat.

Potenciální výrobci piva, nezapomeňte však, že ať uděláte sebekvalitnější mok, tak pokud nebude hostům chutnat vaše jídlo, dobře nedopadnete. Příkladů je spousta.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče