Peugeot testuje prodej přes internet

29. ledna 2007, 00:00 - (eha)
29. ledna 2007, 00:00

AKTUÁLNĚ Koncern PSA Peugeot Citroen začal jako první v Evropě testovat internetový prodej aut. Cílem je zjistit, zda zákazníci budou ochotni koupit vůz, který neuvidí v reálu. Prodeje přes internet by se mohly v budoucnu stát doplňkovou službou: Zákazníci si v autosalonu vůz prohlédnou a vyzkoušejí.

Koncern PSA Peugeot Citroen začal jako první v Evropě testovat internetový prodej aut. Cílem je zjistit, zda zákazníci budou ochotni koupit vůz, který neuvidí v reálu. Prodeje přes internet by se mohly v budoucnu stát doplňkovou službou: Zákazníci si v autosalonu vůz prohlédnou a vyzkoušejí. Poté si doma vyberou vybavení, barvu a motorizaci a na základě autorizačního kódu si vůz objednají. Problém ovšem nastane u dealerů, kteří z prodaného vozidla ve svém autosalonu mají marži a nyní by fungovali jen v roli finančně neohodnoceného poradce.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít