Peugeot testuje prodej přes internet

29. ledna 2007, 00:00 - (eha)
29. ledna 2007, 00:00

AKTUÁLNĚ Koncern PSA Peugeot Citroen začal jako první v Evropě testovat internetový prodej aut. Cílem je zjistit, zda zákazníci budou ochotni koupit vůz, který neuvidí v reálu. Prodeje přes internet by se mohly v budoucnu stát doplňkovou službou: Zákazníci si v autosalonu vůz prohlédnou a vyzkoušejí.

Koncern PSA Peugeot Citroen začal jako první v Evropě testovat internetový prodej aut. Cílem je zjistit, zda zákazníci budou ochotni koupit vůz, který neuvidí v reálu. Prodeje přes internet by se mohly v budoucnu stát doplňkovou službou: Zákazníci si v autosalonu vůz prohlédnou a vyzkoušejí. Poté si doma vyberou vybavení, barvu a motorizaci a na základě autorizačního kódu si vůz objednají. Problém ovšem nastane u dealerů, kteří z prodaného vozidla ve svém autosalonu mají marži a nyní by fungovali jen v roli finančně neohodnoceného poradce.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče