Peugeot testuje prodej přes internet

29. ledna 2007, 00:00 - (eha)
29. ledna 2007, 00:00

AKTUÁLNĚ Koncern PSA Peugeot Citroen začal jako první v Evropě testovat internetový prodej aut. Cílem je zjistit, zda zákazníci budou ochotni koupit vůz, který neuvidí v reálu. Prodeje přes internet by se mohly v budoucnu stát doplňkovou službou: Zákazníci si v autosalonu vůz prohlédnou a vyzkoušejí.

Koncern PSA Peugeot Citroen začal jako první v Evropě testovat internetový prodej aut. Cílem je zjistit, zda zákazníci budou ochotni koupit vůz, který neuvidí v reálu. Prodeje přes internet by se mohly v budoucnu stát doplňkovou službou: Zákazníci si v autosalonu vůz prohlédnou a vyzkoušejí. Poté si doma vyberou vybavení, barvu a motorizaci a na základě autorizačního kódu si vůz objednají. Problém ovšem nastane u dealerů, kteří z prodaného vozidla ve svém autosalonu mají marži a nyní by fungovali jen v roli finančně neohodnoceného poradce.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče