Petra Borová, Šárka Fialová

29. prosince 2008, 12:37 - mgr. Rita Kindlerová
29. prosince 2008, 12:37

Podravka-Lagris mgr.

marketingové manažerky
Značky Lagris a Podravka mají nově na starosti Petra Borová (33) a Šárka Fialová (26). Brand manažerka Lagrisu Petra Borová přišla do společnosti po mateřské dovolené z francouzské rodinné firmy Bongrain, kde pracovala na pozici brand manager senior a starala se o portfolio výrobků určených pro divizi Foodservice. Zkušenosti sbírala také v Unileveru či L´Oréalu. Značka Lagris, která je součástí chorvatské skupiny Podravka, je řízena z České republiky. Šárka Fialová nastoupila na post brand junior manažerka pro značku Podravka ze společnosti Penam, kde pracovala jako marketingová specialistka. Šárka vystudovala Podnikohospodářskou fakultu Vysoké školy ekonomické.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Ceny nemovitostí rostou a hovoří se i o realitní bublině. Je na čase prodat investiční byt?
Dovolená bez problémů? Tak to pozor na peníze, dopravu a exotiku
Dotace na fotovoltaiku: Od září až 150 tisíc korun na větší systémy
5 aplikací, které vás ochrání před otravnými telefonáty z call centra
Jak mohou soukromé kuřácké kluby a spolky zničit restaurace, hospody i jejich majitele
Auta
BMW M5 (G30) oficiálně: Má 600 koní, vypínatelný pohon…
Po Golfu dostal facelift i Volkswagen Golf Sportsvan. Překvapení se nekoná
Další nádherná klasika na scéně. Gunther Werks představuje znovuzrozené Porsche 993
Když máte peníze, automobilky vám vyrobí opravdu cokoliv. Zde je důkaz
Mercedes-Maybach 6 Cabriolet ukazuje, jak budou vypadat superluxusní elektromobily
Technologie
Intel uvádí procesory generace 8000. První čtyřjádra pro notebooky, Coffee Lake bude později
Král realtimových strategií se vrátí. Microsoft oznámil Age of Empires IV
Android 8.0 je tady. Jmenuje se Oreo a řeší jeden hlavní problém
Ryzeny Mobile pro notebooky mají integrovanou grafiku „Vega 8“ nebo „Vega 10“
QLED netáhne tak, jak by Samsung chtěl. Špičkové TV proto zlevňuje až o 25 000 Kč
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít