Petra Borová

27. prosince 2010, 10:05 - Naděžda Kubalíková
27. prosince 2010, 10:05

Podravka-Lagris

marketingová ředitelka

Ředitelkou marketingu potravinářské společnosti Podravka-Lagris, která je součástí chorvatské nadnárodní skupiny Podravka, se stala Petra Borová (34). Bude zodpovědná za celý marketing v Česku, a navíc se bude podílet na globálním marketingu značky Lagris v okolních zemích, kde skupina Podravka působí.
Dosud pracovala jako senior brand manažerka pro značku Lagris. Před svým příchodem do Podravky-Lagris působila ve francouzské firmě Bongrain v pozici brand manager senior, zkušenosti sbírala také v Unileveru či L’Oréalu. Ve svém volném čase ráda čte, chodí do divadla a do opery, rekreačně se věnuje sportu a především své dvouleté dceři.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče