Petr Skopalík

19. října 2010, 18:04 - Naděžda Kubalíková
19. října 2010, 18:04

Pivovary Staropramen

ředitel marketingu

Petr Skopalík je novým ředitelem marketingu společnosti Pivovary Staropramen. Nahradil Janu Dubovou, která nastoupila na mateřskou dovolenou. V oblasti marketingu má Skopalík dlouholeté zkušenosti. Post marketingového manažera zastával již ve společnosti Plzeňský Prazdroj, předtím působil v odděleních marketingu a trade marketingu společnosti Unilever. Petr Skopalík vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, mezi jeho záliby patří sport, cestování a filmy.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče