Petr Dvořák

26. března 2008, 12:20 - Lukáš Novotný
26. března 2008, 12:20

T-Mobile

ředitel marketingu

Výkonným ředitelem marketingu T-Mobile se stal Petr Dvořák (35). V nové pozici jej schválilo představenstvo společnosti. Dvořák byl vedením divize marketingu pověřen koncem února, kdy byl oznámen odchod jeho předchůdce Jiřího Dvorjančanského na pozici marketingového ředitele T-Mobile Deutschland.
Dvořák působí v T-Mobile od roku 2001; předtím pracoval pro společnosti Nestlé a Lybar. V T-Mobile začínal jako brand manažer značky Twist, poté se stal ředitelem marketingu pro rezidenční segment a naposledy zastával post ředitele oddělení Category & Product Management. Za největší životní úspěch Dvořák považuje dlouholetou úspěšnou práci pro T-Mobile a to, že přežil maraton. „Obojí vyžaduje vytrvalost, zkušenosti a přípravu, pouhá teorie nestačí,“ říká manažer.
Dvořák vystudoval Univerzitu J. E. Purkyně v Ústí nad Labem a nyní pokračuje ve studiu MBA. Mluví anglicky, německy a rusky, k jeho koníčkům patří vytrvalostní běh a cyklistika. Volný čas nejraději tráví s rodinou, manželkou a dvěma dětmi.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče