Pět nápadů z celého světa

22. října 2007, 00:00 - Tomáš Grmela
22. října 2007, 00:00

Také tento týden jsme pro vás vybrali zajímavé reklamní kampaně. Jedna z nich ukazuje, že reklamě na pivo nemusí dominovat láhev ani sklenice.

Také tento týden jsme pro vás vybrali zajímavé reklamní kampaně. Jedna z nich ukazuje, že reklamě na pivo nemusí dominovat láhev ani sklenice.

MC Donald’s

Velmi jednoduchý a úderný nápad, jak využít sluneční hodiny jako reklamní nosič. Navíc srdce zadavatele musí plesat, protože tento billboard silně komunikuje frekvenci užívání. Vytvořeno agenturou Leo Burnett Chicago.

Nike

Ronaldinho se objevil ve spoustě reklamních kampaní. Agentura BBDO Argentina ho zde „donutila“ vytvořit svůj autoportrét z otisků jeho střel na branku. Just do it!

Guiness

U této pivní „velkoznačky“ už by člověk nečekal, že se dá komunikace ještě někam posunout. Ale jak je vidět, pokud existuje jasná strategie, možnosti jsou téměř neomezené. AMV BBDO vytvořilo kampaň na pivo, kde ani nemusí být pivo.

Gillette World Cup Football

Gillette – pro muže to nejlepší – a fotbal – také pro muže to nejlepší. Vtipné spojení sběratelských fotbalových kartiček a problematiky holení od Tiempo BBDO Španělsko pro všechny muže, které nudí pohled na modely s tváří jako nemluvně.

Havaianas

Brazílie je zemí reklamě zaslíbenou. Na této kampani pro sandály Havaianas agentura ALMAP BBDO demonstruje, jak je důležité excelentní grafické provedení.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče