Pět nápadů z celého světa

22. října 2007, 00:00 - Tomáš Grmela
22. října 2007, 00:00

Také tento týden jsme pro vás vybrali zajímavé reklamní kampaně. Jedna z nich ukazuje, že reklamě na pivo nemusí dominovat láhev ani sklenice.

Také tento týden jsme pro vás vybrali zajímavé reklamní kampaně. Jedna z nich ukazuje, že reklamě na pivo nemusí dominovat láhev ani sklenice.

MC Donald’s

Velmi jednoduchý a úderný nápad, jak využít sluneční hodiny jako reklamní nosič. Navíc srdce zadavatele musí plesat, protože tento billboard silně komunikuje frekvenci užívání. Vytvořeno agenturou Leo Burnett Chicago.

Nike

Ronaldinho se objevil ve spoustě reklamních kampaní. Agentura BBDO Argentina ho zde „donutila“ vytvořit svůj autoportrét z otisků jeho střel na branku. Just do it!

Guiness

U této pivní „velkoznačky“ už by člověk nečekal, že se dá komunikace ještě někam posunout. Ale jak je vidět, pokud existuje jasná strategie, možnosti jsou téměř neomezené. AMV BBDO vytvořilo kampaň na pivo, kde ani nemusí být pivo.

Gillette World Cup Football

Gillette – pro muže to nejlepší – a fotbal – také pro muže to nejlepší. Vtipné spojení sběratelských fotbalových kartiček a problematiky holení od Tiempo BBDO Španělsko pro všechny muže, které nudí pohled na modely s tváří jako nemluvně.

Havaianas

Brazílie je zemí reklamě zaslíbenou. Na této kampani pro sandály Havaianas agentura ALMAP BBDO demonstruje, jak je důležité excelentní grafické provedení.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče