Pět nápadů z celého světa

22. října 2007, 00:00 - Tomáš Grmela
22. října 2007, 00:00

Také tento týden jsme pro vás vybrali zajímavé reklamní kampaně. Jedna z nich ukazuje, že reklamě na pivo nemusí dominovat láhev ani sklenice.

Také tento týden jsme pro vás vybrali zajímavé reklamní kampaně. Jedna z nich ukazuje, že reklamě na pivo nemusí dominovat láhev ani sklenice.

MC Donald’s

Velmi jednoduchý a úderný nápad, jak využít sluneční hodiny jako reklamní nosič. Navíc srdce zadavatele musí plesat, protože tento billboard silně komunikuje frekvenci užívání. Vytvořeno agenturou Leo Burnett Chicago.

Nike

Ronaldinho se objevil ve spoustě reklamních kampaní. Agentura BBDO Argentina ho zde „donutila“ vytvořit svůj autoportrét z otisků jeho střel na branku. Just do it!

Guiness

U této pivní „velkoznačky“ už by člověk nečekal, že se dá komunikace ještě někam posunout. Ale jak je vidět, pokud existuje jasná strategie, možnosti jsou téměř neomezené. AMV BBDO vytvořilo kampaň na pivo, kde ani nemusí být pivo.

Gillette World Cup Football

Gillette – pro muže to nejlepší – a fotbal – také pro muže to nejlepší. Vtipné spojení sběratelských fotbalových kartiček a problematiky holení od Tiempo BBDO Španělsko pro všechny muže, které nudí pohled na modely s tváří jako nemluvně.

Havaianas

Brazílie je zemí reklamě zaslíbenou. Na této kampani pro sandály Havaianas agentura ALMAP BBDO demonstruje, jak je důležité excelentní grafické provedení.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít