Peníze z kampaně míří do nemocnice

18. února 2008, 00:00 - Renata Bartošková
18. února 2008, 00:00

Citibank podpořila nadaci Kapka naděje.

Bert Pijls, ředitel retailového bankovnictví společnosti, slavnostně předal ředitelce nadace Vendule Svobodové šek na 134 tisíc korun v prostorách nově otevřeného CitiGold centra v Praze. Peníze banka shromáždila v rámci marketingové kampaně, kde namísto předávání upomínkových předmětů potenciálním klientům odvedla za každou schůzku 250 korun do pomyslného fondu. Získanou částku nadace předá klinice dětské hematologie a onkologie 2. lékařské fakulty Univerzity Karlovy a Fakultní nemocnice Motol.

Mohlo by vás zajímat

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

Hry pro příležitostné hráče