Parfémy.cz

25. dubna 2008, 11:48 - Anna Klepalová
25. dubna 2008, 11:48

Internetový obchod Parfemy.cz skupuje konkurenci

Největší internetová parfumerie na českém trhu Parfemy.cz, provozovaná společností Vivantis, koupila konkurenční obchod Parfum.cz. Pokračuje tak ve strategii akvizic menších e-shopů do svého portfolia.
Hodnotu transakce Vivantis neuvedl, přiblížil však, že šlo v řádech o miliony korun. Podle šéfa firmy Martina Rozhoně je trh v oblasti internetového prodeje parfémů v České republice přesycen. Situace tak společně s tvrdou cenovou válkou vede k nízkým maržím a je pro mnoho prodejců neudržitelná. Parfemy.cz si v pozici lídra trhu drží přibližně třicetiprocentní podíl.
Společnost Vivantis dále provozuje obchodní portály Hodinky.cz, Krasa.cz, Prozdravi.cz a Nakupnicentrum.cz, které navštíví v průměru milion zákazníků za měsíc.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče