Parfémy.cz

25. dubna 2008, 11:48 - Anna Klepalová
25. dubna 2008, 11:48

Internetový obchod Parfemy.cz skupuje konkurenci

Největší internetová parfumerie na českém trhu Parfemy.cz, provozovaná společností Vivantis, koupila konkurenční obchod Parfum.cz. Pokračuje tak ve strategii akvizic menších e-shopů do svého portfolia.
Hodnotu transakce Vivantis neuvedl, přiblížil však, že šlo v řádech o miliony korun. Podle šéfa firmy Martina Rozhoně je trh v oblasti internetového prodeje parfémů v České republice přesycen. Situace tak společně s tvrdou cenovou válkou vede k nízkým maržím a je pro mnoho prodejců neudržitelná. Parfemy.cz si v pozici lídra trhu drží přibližně třicetiprocentní podíl.
Společnost Vivantis dále provozuje obchodní portály Hodinky.cz, Krasa.cz, Prozdravi.cz a Nakupnicentrum.cz, které navštíví v průměru milion zákazníků za měsíc.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

Hry pro příležitostné hráče