Parfémy.cz

25. dubna 2008, 11:48 - Anna Klepalová
25. dubna 2008, 11:48

Internetový obchod Parfemy.cz skupuje konkurenci

Největší internetová parfumerie na českém trhu Parfemy.cz, provozovaná společností Vivantis, koupila konkurenční obchod Parfum.cz. Pokračuje tak ve strategii akvizic menších e-shopů do svého portfolia.
Hodnotu transakce Vivantis neuvedl, přiblížil však, že šlo v řádech o miliony korun. Podle šéfa firmy Martina Rozhoně je trh v oblasti internetového prodeje parfémů v České republice přesycen. Situace tak společně s tvrdou cenovou válkou vede k nízkým maržím a je pro mnoho prodejců neudržitelná. Parfemy.cz si v pozici lídra trhu drží přibližně třicetiprocentní podíl.
Společnost Vivantis dále provozuje obchodní portály Hodinky.cz, Krasa.cz, Prozdravi.cz a Nakupnicentrum.cz, které navštíví v průměru milion zákazníků za měsíc.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Macron ve stopách Babiše
Velký dovolenkový speciál: jak nejlépe používat platební kartu na dovolené
Finance.cz nově najdete v aplikaci Tapito
Čeká naši společnost revoluční změna díky technologii blockchain?
Šéf mi čte e-maily. Je to v pořádku?
Auta
Jaguar opět rozšířil nabídku motorů pro XE, XF a F-Pace.…
Tradiční londýnská taxi dostanou elektrický pohon. Premiéra proběhne v Goodwoodu
Proč má být Kia Stinger tak dobrá? Protože na Nürbrugringu odjela desítky tisíc kilometrů
Test na pondělí: Porsche Macan 2.0T
Také SUV Lada XRay může být „exkluzivní“. Stačí k tomu pár dílů z Dacie
Technologie
Více Linuxu ve Windows Storu. Microsoft pro testování uvolnil dvě edice SUSE
Hvězdou YouTubu beze slov. Tyhle kanály vás budou bavit, i když se v nich nemluví
Tamron představil pořádné tele. První objektiv pro zrcadlovky s 22× zoomem
Českem se šíří další vlna phishingu. Podvodný e-mail se vydává za zprávu KB
Microsoft reaguje na Kasperského. Většinu obvinění smetl ze stolu
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít