Pardubický kraj láká další turisty

18. prosince 2006, 00:00 - Petr Kučera
18. prosince 2006, 00:00

Rozsáhlou kampaň, která by měla přilákat více turistů do tohoto opomíjeného regionu, zahájil Pardubický kraj. „Podle statistických údajů o počtu hostů v ubytovacích zařízeních jsme na posledním místě v České republice,“ řekl krajský radní Miloslav Macela.

Rozsáhlou kampaň, která by měla přilákat více turistů do tohoto opomíjeného regionu, zahájil Pardubický kraj. „Podle statistických údajů o počtu hostů v ubytovacích zařízeních jsme na posledním místě v České republice,“ řekl krajský radní Miloslav Macela.

Součástí kampaně budou billboardy, rozhlasové spoty a inzeráty v tisku upozorňující na novou webovou adresu www.vychodnicechy.info. Mezi nejoblíbenější místa kraje patří Národní hřebčín v Kladrubech nad Labem, skanzen Veselý Kopec nebo opravené „české Versailles“ vNových Hradech. Rozvíjí se i síť cyklostezek.

„Pro kampaň jsme zvolili slogan »I love východní Čechy«, kde anglický výraz ‘love’ nahrazuje motiv srdce,“ poznamenal Miroslav Papež z reklamní agentury MAXX Creative communication, která zakázku od kraje získala. Dvě dívky na sněžném skútru a v cadillacu zde pózují před nejvyšší horou kraje, kterou je Králický Sněžník.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče