Pardubický kraj láká další turisty

18. prosince 2006, 00:00 - Petr Kučera
18. prosince 2006, 00:00

Rozsáhlou kampaň, která by měla přilákat více turistů do tohoto opomíjeného regionu, zahájil Pardubický kraj. „Podle statistických údajů o počtu hostů v ubytovacích zařízeních jsme na posledním místě v České republice,“ řekl krajský radní Miloslav Macela.

Rozsáhlou kampaň, která by měla přilákat více turistů do tohoto opomíjeného regionu, zahájil Pardubický kraj. „Podle statistických údajů o počtu hostů v ubytovacích zařízeních jsme na posledním místě v České republice,“ řekl krajský radní Miloslav Macela.

Součástí kampaně budou billboardy, rozhlasové spoty a inzeráty v tisku upozorňující na novou webovou adresu www.vychodnicechy.info. Mezi nejoblíbenější místa kraje patří Národní hřebčín v Kladrubech nad Labem, skanzen Veselý Kopec nebo opravené „české Versailles“ vNových Hradech. Rozvíjí se i síť cyklostezek.

„Pro kampaň jsme zvolili slogan »I love východní Čechy«, kde anglický výraz ‘love’ nahrazuje motiv srdce,“ poznamenal Miroslav Papež z reklamní agentury MAXX Creative communication, která zakázku od kraje získala. Dvě dívky na sněžném skútru a v cadillacu zde pózují před nejvyšší horou kraje, kterou je Králický Sněžník.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít