Pardubický kraj láká další turisty

18. prosince 2006, 00:00 - Petr Kučera
18. prosince 2006, 00:00

Rozsáhlou kampaň, která by měla přilákat více turistů do tohoto opomíjeného regionu, zahájil Pardubický kraj. „Podle statistických údajů o počtu hostů v ubytovacích zařízeních jsme na posledním místě v České republice,“ řekl krajský radní Miloslav Macela.

Rozsáhlou kampaň, která by měla přilákat více turistů do tohoto opomíjeného regionu, zahájil Pardubický kraj. „Podle statistických údajů o počtu hostů v ubytovacích zařízeních jsme na posledním místě v České republice,“ řekl krajský radní Miloslav Macela.

Součástí kampaně budou billboardy, rozhlasové spoty a inzeráty v tisku upozorňující na novou webovou adresu www.vychodnicechy.info. Mezi nejoblíbenější místa kraje patří Národní hřebčín v Kladrubech nad Labem, skanzen Veselý Kopec nebo opravené „české Versailles“ vNových Hradech. Rozvíjí se i síť cyklostezek.

„Pro kampaň jsme zvolili slogan »I love východní Čechy«, kde anglický výraz ‘love’ nahrazuje motiv srdce,“ poznamenal Miroslav Papež z reklamní agentury MAXX Creative communication, která zakázku od kraje získala. Dvě dívky na sněžném skútru a v cadillacu zde pózují před nejvyšší horou kraje, kterou je Králický Sněžník.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče