Pardál boduje

09. října 2009, 14:56 - David Kasl
09. října 2009, 14:56

Budějovický Budvar

Reklamní spot na pivo Pardál získal v rámci 19. ročníku mezinárodního reklamního a marketingového festivalu Red Apple 2009 v Moskvě, kterého se zúčastnilo přes 1500 přihlášených spotů z více než 30 zemí, druhé místo (první nebylo uděleno) v kategorii Televizní & filmová reklama na alkoholické nápoje. Spot Pardál – pivo a teď i tahle reklama vyladěné samotnými pijáky (na snímku) připravila pro Budějovický Budvar agentura Kaspen/Jung von Matt. Pardál navázal na dřívější úspěchy: v roce 2007 získala kampaň Pardál – Jeden z nás stříbrnou Effie 2007 v kategorii A – potraviny a nápoje a ocenění Nejlepší malá kampaň v soutěži FLEMA 2007.

Mohlo by vás zajímat

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

Hry pro příležitostné hráče