Pardál boduje

09. října 2009, 14:56 - David Kasl
09. října 2009, 14:56

Budějovický Budvar

Reklamní spot na pivo Pardál získal v rámci 19. ročníku mezinárodního reklamního a marketingového festivalu Red Apple 2009 v Moskvě, kterého se zúčastnilo přes 1500 přihlášených spotů z více než 30 zemí, druhé místo (první nebylo uděleno) v kategorii Televizní & filmová reklama na alkoholické nápoje. Spot Pardál – pivo a teď i tahle reklama vyladěné samotnými pijáky (na snímku) připravila pro Budějovický Budvar agentura Kaspen/Jung von Matt. Pardál navázal na dřívější úspěchy: v roce 2007 získala kampaň Pardál – Jeden z nás stříbrnou Effie 2007 v kategorii A – potraviny a nápoje a ocenění Nejlepší malá kampaň v soutěži FLEMA 2007.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče