Paralympionik reklamní tváří

04. prosince 2007, 13:40 - Naděžda Kubalíková
04. prosince 2007, 13:40

D.A.S.

Společnost D.A.S. pojišťovna právní ochrany představila reklamní tvář svých produktů „Rodina STANDARD“, „Rodina MOTO“ a „Rodina MAX“. Za svého reprezentanta si D.A.S. vybrala našeho nejúspěšnějšího hendikepovaného sportovce, paralympijského vítěze a mistra světa v cyklistice Jiřího Ježka. Jak uvedla ředitelka společnosti Jitka Chizzola, je to logické vyústění dlouhodobé spolupráce s profesionálním sportovcem, známým svým aktivním životním stylem, poctivou cílevědomostí a pozitivním vystupováním. „Jde nám o to, ukázat lidem, že nevzdát se a bojovat není zas tak těžké, že stačí odvaha, chuť a jistota dobrého zázemí.“ Pro Jiřího Ježka je rozšíření spolupráce velkým oceněním i další prolomenou bariérou ve společnosti. Před lety se stal prvním plně profesionálním hendikepovaným sportovcem u nás a přes chybějící nohu pod kolenem unikátně soupeří se zdravými závodníky po celém světě. „Díky podpoře svého okolí zkouším nalézt a ukázat cestu druhým, že lze dokázat téměř vše, co si člověk vysní.“

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

Hry pro příležitostné hráče