PAARTYY – Word of Mouth médium

26. srpna 2009, 14:24 - mgr. Rita Kindlerová
26. srpna 2009, 14:24

Společnost

Agentura Outbreak představila PAARTYY – novinku v nabídce českých médií, která je alternativou k tradičním marketingovým kanálům. Prvním klientem PAARTYY se stala Vitana s kampaní na Vitana Lasagne. Outbreak navrhl koncept italské lasagne party. Cílová skupina byla definována jako maminky s malými dětmi v rámci celé republiky. Vybrané maminky pořádaly vlastní Vitana lasagne party pro své kamarádky s dětmi a o zábavu se postaraly coby italští mafiáni. Veškerá komunikace hostitelek a zvaných probíhala na stránkách paartyy.cz, na které také umisťovali své fotografie z party.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Šéf mi čte e-maily. Je to v pořádku?
Dá se pracovat s invalidním důchodem? Jde to, ale...
Zaměstnávání a brigády mladistvých a jejich pracovní podmínky podle zákoníku práce
Silná Evropa je podle Merkelové pro USA výhodná
500 korun navíc pro rodinu s dětmi od července 2017?
Auta
Nové Audi A8 dostane unikátní podvozek, který reaguje na…
Nejlepším motorem roku 2017 je osmiválec Ferrari. Poprvé se volil také nejlepší elektromotor
Bugatti Chiron čeká na lepší pneumatiky. Pak zkusí překonat 450 km/h
Že jste ještě neviděli Porsche 911 GT2 RS? Nevadí, stejně už je vyprodané
Ducati Multistrada 1200 Enduro Pro má v hledáčku nejostřejší BMW GS
Technologie
Stahujte zdarma zombie co-op řežbu Killing Floor. Ale musíte si pospíšit
Intel zlevnil všechny Xeony Phi. Nejvýkonnější modely víc než o polovinu
Steam rozjel letní výprodeje her. Nákupní horečku mu ale překazili „hackeři“
New York Times diskuze nezruší. Hloupé komentáře bude mazat umělá inteligence
Opera 46 významně zlepšuje stabilitu a omezuje stránky na pozadí
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít