PAARTYY – Word of Mouth médium

26. srpna 2009, 14:24 - mgr. Rita Kindlerová
26. srpna 2009, 14:24

Společnost

Agentura Outbreak představila PAARTYY – novinku v nabídce českých médií, která je alternativou k tradičním marketingovým kanálům. Prvním klientem PAARTYY se stala Vitana s kampaní na Vitana Lasagne. Outbreak navrhl koncept italské lasagne party. Cílová skupina byla definována jako maminky s malými dětmi v rámci celé republiky. Vybrané maminky pořádaly vlastní Vitana lasagne party pro své kamarádky s dětmi a o zábavu se postaraly coby italští mafiáni. Veškerá komunikace hostitelek a zvaných probíhala na stránkách paartyy.cz, na které také umisťovali své fotografie z party.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče