PAARTYY – Word of Mouth médium

26. srpna 2009, 14:24 - mgr. Rita Kindlerová
26. srpna 2009, 14:24

Společnost

Agentura Outbreak představila PAARTYY – novinku v nabídce českých médií, která je alternativou k tradičním marketingovým kanálům. Prvním klientem PAARTYY se stala Vitana s kampaní na Vitana Lasagne. Outbreak navrhl koncept italské lasagne party. Cílová skupina byla definována jako maminky s malými dětmi v rámci celé republiky. Vybrané maminky pořádaly vlastní Vitana lasagne party pro své kamarádky s dětmi a o zábavu se postaraly coby italští mafiáni. Veškerá komunikace hostitelek a zvaných probíhala na stránkách paartyy.cz, na které také umisťovali své fotografie z party.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít