On-line reklama v USA dohání novinovou

13. srpna 2007, 00:00 - admin
13. srpna 2007, 00:00

Američané postupně přesouvají svou pozornost z tradičních, reklamou spolufinancovaných médií k zábavě, kterou přinášejí internet, videohry a placené kabelové televize. Výsledkem bude pokračující boom internetové reklamy a to, že výdaje na ni i po zahrnutí webových stránek tradičních médií překonají výdaje na reklamu v denním tisku v roce 2010.

Uvedla to agentura AP s odkazem na průzkum mediální investiční společnosti Veronis Suhler Stevenson.

Studie očekává, že celkové výdaje na internetovou reklamu vzrostou do roku 2011 v průměru o 21 procent. A to včetně čistě internetových subjektů i příjmů tradičních televizních a rozhlasových médií z jejich internetových aktivit.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Poroste rychleji USA nebo eurozóna? MMF upravil předpovědi
Která země má nejdražší tarify ve střední Evropě? ČR nebo Polsko?
Co je dobré vědět o základní daňové slevě?
Co je dobré vědět o exekucích? 2. díl: dědictví, společné jmění manželů a rozvod
Jaké je zadlužení českých domácností?
Auta
Evropská komise vyšetřuje BMW, Mercedes a VW kvůli údajnému…
Mercedes vymění DTM za elektrické formule. Ostrý start plánuje na rok 2019
Subaru WRX STI proletělo Nürburgring téměř stejně rychle jako Porsche 918 Spyder
Mazda poprvé ukázala nový crossover CX-8. Bude to vlajková loď pro Japonsko
Bentley Continental GT Galene Edition je silniční jachta pro 30 movitých zákazníků
Technologie
Objevily se výsledky Radeonů RX Vega v 3DMarku. Start prodejů přesně za dva týdny?
Skype 5.4 pro Linux přidává podporu pro skupinové videohovory
Nvidia už má Tesly s čipy Volta, rozdala první karty výzkumníkům umělé inteligence
Čína blokuje WhatsApp, Rusko po jeho vzoru hodlá blokovat služby VPN a proxy
Poslední testovací kolo. Stáhněte si Android O Developer Preview 4
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít