On-line reklama v USA dohání novinovou

13. srpna 2007, 00:00 - admin
13. srpna 2007, 00:00

Američané postupně přesouvají svou pozornost z tradičních, reklamou spolufinancovaných médií k zábavě, kterou přinášejí internet, videohry a placené kabelové televize. Výsledkem bude pokračující boom internetové reklamy a to, že výdaje na ni i po zahrnutí webových stránek tradičních médií překonají výdaje na reklamu v denním tisku v roce 2010.

Uvedla to agentura AP s odkazem na průzkum mediální investiční společnosti Veronis Suhler Stevenson.

Studie očekává, že celkové výdaje na internetovou reklamu vzrostou do roku 2011 v průměru o 21 procent. A to včetně čistě internetových subjektů i příjmů tradičních televizních a rozhlasových médií z jejich internetových aktivit.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Co je dobré vědět o superhrubé mzdě?
Polil vás v hospodě číšník? Kdo to zaplatí?
Návod, jak zatočit s neplatiči alimentů
Jak se vám zvýší splátka hypotéky při refinancování?
8 mýtů, kterým při placení sociálního pojištění nevěřte
Auta
Galerie: Williams se nevěnuje jen Formuli 1. Staví i auta a…
Giannini 350GP je Fiat 500 po obří dávce steroidů. Prohlédněte si tento speciál v akci
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlouhodobém testu: dvouválec na část úvazku
Video: To nejlepší z Goodwood Revival 2017
Také Toyota Auris (ne)míří do terénu. Verze Freestyle přidává plasty, ale nic dalšího
Technologie
Oracle odhalil procesor Sparc M8. Má novou architekturu, takt 5 GHz a asi je poslední
Tip: Naplánujte si automatické zapnutí Wi-Fi na zařízení s Windows 10
Apple vydal iOS 11. Nový systém přináší desítky novinek
Na nereferenční Radeony RX Vega se může čekat až do půlky října, výrobci nemají čipy
Některé počítače HP se po servisní aktualizaci Windows 10 spouští až 10 minut
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít