On-line reklama v USA dohání novinovou

13. srpna 2007, 00:00 - admin
13. srpna 2007, 00:00

Američané postupně přesouvají svou pozornost z tradičních, reklamou spolufinancovaných médií k zábavě, kterou přinášejí internet, videohry a placené kabelové televize. Výsledkem bude pokračující boom internetové reklamy a to, že výdaje na ni i po zahrnutí webových stránek tradičních médií překonají výdaje na reklamu v denním tisku v roce 2010.

Uvedla to agentura AP s odkazem na průzkum mediální investiční společnosti Veronis Suhler Stevenson.

Studie očekává, že celkové výdaje na internetovou reklamu vzrostou do roku 2011 v průměru o 21 procent. A to včetně čistě internetových subjektů i příjmů tradičních televizních a rozhlasových médií z jejich internetových aktivit.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče