Olympijské hry a my

05. března 2010, 13:24 - David Kasl
05. března 2010, 13:24

Odpovídají partneři Českého olympijského týmu

(anketa 1)
Partneři českého týmu
Olympijské hry a my Odpovídá Ivan Vodička, generální ředitel České pojišťovny

1. Jaké ekonomické efekty má pro vaši společnost partnerství v Českém olympijském týmu? Generuje nové podnikatelské příležitosti? Česká pojišťovna (ČP) tímto partnerstvím vysílá signál všem současným i budoucím klientům. ČP je rychlá, známá a úspěšná, a to samé lze říci jak o olympiádě obecně, tak především o sportovcích, kteří se jí účastní. Ekonomické efekty našeho partnerství jsou pouze nepřímé a věřím, že jimi budujeme pozitivní image naší firmy na veřejnosti.

2. Je publicita vašeho partnerství uspokojivá? Rádi se spojujeme s těmi, kteří jsou špičkou ve svém oboru a hodně toho dosáhli, což neplatí pouze pro sport. Pro Českou pojišťovnu je ctí být partnerem nejlepších sportovců naší země.

3. Domníváte se, že se olympijskému hnutí podařilo de Coubertinovy olympijské principy, jako jsou přátelství mezi soupeři, čest či nezištnost, prosadit jako normu ve světovém sportu? Existuje hodně příkladů svědčících o tom, že přátelství, čest i nezištnost jsou součástí jakéhokoli sportovního odvětví. Jde však o běh na velmi dlouhou trať. K prosazování olympijských principů vede jak úsilí sportovců, tak ostražitost organizátorů.

(anketa 2)
Partneři českého týmu
Olympijské hry a my Odpovídá Jaroslav Černý, tiskový mluvčí společnosti Škoda Auto

1. Jaké ekonomické efekty má pro vaši společnost partnerství v Českém olympijském týmu? Generuje nové podnikatelské příležitosti? Škoda Auto je dlouholetým partnerem Českého olympijského výboru (od roku 1992) a dlouholetá spolupráce ve sponzoringu všeobecně je pro nás důležitým faktorem, který nám jeho prostřednictvím pomáhá budovat image a známost značky. Sponzoring Českého olympijského výboru je pro naši firmu velmi důležitou součástí celé strategie a naplňuje náš claim „Spojení nejlepších s nejlepšími“.

2. Je publicita vašeho partnerství uspokojivá? Prezentace sponzora ČOV v rámci mediálního plnění je dána smluvně a dává nám adekvátní viditelnost. Samozřejmě že je soustředěna na období, kdy se olympijské hry konají, ale s tím musíme počítat.

3. Domníváte se, že se olympijskému hnutí podařilo de Coubertinovy olympijské principy, jako jsou přátelství mezi soupeři, čest či nezištnost, prosadit jako normu ve světovém sportu? Jistě je snahou tyto principy aplikovat a přenášet do celého sportovního světa, a nejen toho olympijského. Nemohu ale přímo posoudit, zda se to daří na sto procent u všech sportů. Je to také o individualitách a práci se sportovci v tomto smyslu již od začátku, a nejen na vrcholové úrovni.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Praktický návod: jak začít s bitcoinem – výběr vhodné peněženky
EU: Jak vysoké je zdanění práce u podprůměrných mezd?
Macron ve stopách Babiše
Velký dovolenkový speciál: jak nejlépe používat platební kartu na dovolené
Finance.cz nově najdete v aplikaci Tapito
Auta
BMW X3 třetí generace je lehčí, rychlejší a nabídne klíč s…
Jaguar opět rozšířil nabídku motorů pro XE, XF a F-Pace. Nový dvoulitr 30t má 300 koní
Tradiční londýnská taxi dostanou elektrický pohon. Premiéra proběhne v Goodwoodu
Proč má být Kia Stinger tak dobrá? Protože na Nürbrugringu odjela desítky tisíc kilometrů
Test na pondělí: Porsche Macan 2.0T
Technologie
Nintendo už zase recykluje. Uvede novou verzi konzole SNES s 21 hrami
Úspěch jako hrom. Na oběžné dráze je první česká nanodružice
Další hardwarové chyby procesorů. AMD má problém v Ryzenu, Intel u Skylake a Kaby Lake
Facebook hledá v Hollywoodu originální skriptované pořady. „Vysílat“ by mohl brzy
Více Linuxu ve Windows Storu. Microsoft pro testování uvolnil dvě edice SUSE
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít