Olympijské hry a my

05. března 2010, 13:24 - David Kasl
05. března 2010, 13:24

Odpovídají partneři Českého olympijského týmu

(anketa 1)
Partneři českého týmu
Olympijské hry a my Odpovídá Ivan Vodička, generální ředitel České pojišťovny

1. Jaké ekonomické efekty má pro vaši společnost partnerství v Českém olympijském týmu? Generuje nové podnikatelské příležitosti? Česká pojišťovna (ČP) tímto partnerstvím vysílá signál všem současným i budoucím klientům. ČP je rychlá, známá a úspěšná, a to samé lze říci jak o olympiádě obecně, tak především o sportovcích, kteří se jí účastní. Ekonomické efekty našeho partnerství jsou pouze nepřímé a věřím, že jimi budujeme pozitivní image naší firmy na veřejnosti.

2. Je publicita vašeho partnerství uspokojivá? Rádi se spojujeme s těmi, kteří jsou špičkou ve svém oboru a hodně toho dosáhli, což neplatí pouze pro sport. Pro Českou pojišťovnu je ctí být partnerem nejlepších sportovců naší země.

3. Domníváte se, že se olympijskému hnutí podařilo de Coubertinovy olympijské principy, jako jsou přátelství mezi soupeři, čest či nezištnost, prosadit jako normu ve světovém sportu? Existuje hodně příkladů svědčících o tom, že přátelství, čest i nezištnost jsou součástí jakéhokoli sportovního odvětví. Jde však o běh na velmi dlouhou trať. K prosazování olympijských principů vede jak úsilí sportovců, tak ostražitost organizátorů.

(anketa 2)
Partneři českého týmu
Olympijské hry a my Odpovídá Jaroslav Černý, tiskový mluvčí společnosti Škoda Auto

1. Jaké ekonomické efekty má pro vaši společnost partnerství v Českém olympijském týmu? Generuje nové podnikatelské příležitosti? Škoda Auto je dlouholetým partnerem Českého olympijského výboru (od roku 1992) a dlouholetá spolupráce ve sponzoringu všeobecně je pro nás důležitým faktorem, který nám jeho prostřednictvím pomáhá budovat image a známost značky. Sponzoring Českého olympijského výboru je pro naši firmu velmi důležitou součástí celé strategie a naplňuje náš claim „Spojení nejlepších s nejlepšími“.

2. Je publicita vašeho partnerství uspokojivá? Prezentace sponzora ČOV v rámci mediálního plnění je dána smluvně a dává nám adekvátní viditelnost. Samozřejmě že je soustředěna na období, kdy se olympijské hry konají, ale s tím musíme počítat.

3. Domníváte se, že se olympijskému hnutí podařilo de Coubertinovy olympijské principy, jako jsou přátelství mezi soupeři, čest či nezištnost, prosadit jako normu ve světovém sportu? Jistě je snahou tyto principy aplikovat a přenášet do celého sportovního světa, a nejen toho olympijského. Nemohu ale přímo posoudit, zda se to daří na sto procent u všech sportů. Je to také o individualitách a práci se sportovci v tomto smyslu již od začátku, a nejen na vrcholové úrovni.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Mají Češi na elektromobil? Hyundai hodlá rozšířit dojezd až na 500 kilometrů
Víte, kdo vlastní vaši banku? Ital, Rus, Rakušan, nebo Čech?
Jak napsat správně CV, aby vás pozvali na pohovor
Jak přijímat a posílat balíky do zahraničí aneb kdy se platí DPH a clo?
Která 3 slova zachránila před pěti lety euro?
Auta
BMW Z4 Concept byl neoficiálně odhalen těsně před premiérou…
Hyundai ukázal nástupce vodíkového crossoveru ix35. Příští rok dorazí také do Evropy
Volvo, Peugeot, Fiat a další vynechají autosalon ve Frankfurtu. Jsou to pro ně vyhozené peníze
Měření rychlosti na D1 v úseku Psáře – Soutice bezpečnost nezlepšilo a policie i MDČR to ví
Sháníte dvanáctiválcové kombi? Aston Martin vám ho prodá, praktické ale moc není
Technologie
Další pohroma v cenách grafických karet na obzoru. GDDR5 tento měsíc zdražila o 30 %
Bitcoin přišel o rekord. Kryptoměnou Ethereum už proudí více transakcí
ČTÚ chce regulovat. Zjistil, že si mobilní operátoři málo konkurují
AMD vydalo speciální ovladač pro horníky. Zrychluje těžbu Etherea na Radeonech
Firefox x64 už je pro uživatele Windows výchozí. Je bezpečnější a stabilnější
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít