Ogilvy PR

13. července 2010, 14:44 - mgr. Rita Kindlerová
13. července 2010, 14:44

Společnost

Potřetí za sebou se Ogilvy Public Relations stala nejúspěšnější agenturou při předávání výročních Českých cen za PR, které organizuje Asociace public relations agentur. Z celkových dvanácti nominací jich devět proměnila v ocenění. Na fotografii zleva David Frodl, Dita Stejskalová, Markéta Klingertová, Kamil Chalupa, Lenka Čarková a Radek Vítek z Ogilvy PR, Klára Žižková z British American Tobacco, Aleš Kosina, Soňa Sitterová, Michaela Hypšová, Milan Kříž, Zuzana Stará, Lucie Pálenská z Ogilvy PR a Hana Ansorgová ze společnosti Asekol.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče