Odstraňujte nedostatky ve své prodejní službě!

08. září 2003, 00:00 - ZDENĚK KUBÍN
08. září 2003, 00:00

Úspěch závodu vyžaduje nevyhnutelně, aby jeho šéf věděl přesně, jakou pověst má podnik u zákazníků. Chcete-li slyšeti skutečnou pravdu o svém závodě, požádejte o to přímo své zákazníky. Jeden závod učinil tak docela otevřeně ve své reklamě: " Naším nejvyšším cílem je dokonale obsloužit zákazníka.

INSPIRACE Z I. REPUBLIKY

I naši zaměstnanci jsou však chybující lidé a proto vám snad někdy plně nevyhoví.Chceme vybudovati a zákazníkům prokazovati ještě lepší službu. Chcete nám při tom býti nápomocni tím, že nás na naše chyby a nedostatky sami upozorníte? Není-li zboží takové, jaké by mělo býti, oznamte nám to. Není-li prodejní personál zdvořilý a úslužný, upozorněte nás na to! Nejste-li s námi spokojeni v jakékoliv maličkosti, řekněte nám to! Máme tu nejlepší vůli vše napravit. Chceme vás co nejlépe uspokojit.“ Takový insert získá vám úctu a přízeň obecenstva, které sezná, že se svými zákazníky jednáte poctivě. Zákazníci, kteří mají opravdovou příčinu si stěžovat, budou vaše chyby a nedostatky kritisovat věcně, poněvadž náprava bude vlastně záviseti na nich a na jejich kritice. Žádný závod není tak veliký, aby zbytečně mohl ztratiti ať už skutečnou, nebo domnělou vinou třebas i jediného zákazníka, který podle svého společenského významu může spolutvořiti buď lepší, nebo horší všeobecné mínění o vašem závodě.

Podle časopisu Průkopník, 1936, Zlín

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče