Odborníci diskutovali o direct marketingu

22. září 2008, 08:00 - Renata Lichtenegerová
22. září 2008, 08:00

Na dvě stovky účastníků se sešlo v Top Hotelu Praha na konferenci s názvem „Dny direct marketingu“.

Tu pořádal časopis Direkt. Konference přilákala jak představitele reklamních agentur, tak i zadavatelské sféry. Hlavním tématem byly novinky a trendy v dané marketingové oblasti. Kromě toho se přednášející zaměřili například na mobilní marketing či na vztahy zákazníků a call center. V panelové diskuzi se potkaly čtyři největší direct marketingové agentury na českém trhu – OgilvyOne, Proximity Prague, Underline a Wunderman.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Praktický návod: jak začít s bitcoinem – výběr vhodné peněženky
EU: Jak vysoké je zdanění práce u podprůměrných mezd?
Macron ve stopách Babiše
Velký dovolenkový speciál: jak nejlépe používat platební kartu na dovolené
Finance.cz nově najdete v aplikaci Tapito
Auta
Kia Optima Sportswagon Plug-in Hybrid jezdí za 1,4 litru na…
Škoda Citigo má i po faceliftu pořád co nabídnout (první jízdní dojmy)
Seat Arona je přizvednutá Ibiza. Má být levnější než Juke
BMW X3 třetí generace je lehčí, rychlejší a nabídne klíč s displejem jako BMW řady 7
Jaguar opět rozšířil nabídku motorů pro XE, XF a F-Pace. Nový dvoulitr 30t má 300 koní
Technologie
Nová generace karet GeForce bude založená na evoluci Pascalu. Volta a HBM2 jen v HPC?
Harry Potter slaví 20. výročí. Google vás provede slavnými lokacemi světa čar a kouzel
Nintendo už zase recykluje. Uvede novou verzi konzole SNES s 21 hrami
Úspěch jako hrom. Na oběžné dráze je první česká nanodružice
Další hardwarové chyby procesorů. AMD má problém v Ryzenu, Intel u Skylake a Kaby Lake
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít