Odborníci diskutovali o direct marketingu

22. září 2008, 08:00 - Renata Lichtenegerová
22. září 2008, 08:00

Na dvě stovky účastníků se sešlo v Top Hotelu Praha na konferenci s názvem „Dny direct marketingu“.

Tu pořádal časopis Direkt. Konference přilákala jak představitele reklamních agentur, tak i zadavatelské sféry. Hlavním tématem byly novinky a trendy v dané marketingové oblasti. Kromě toho se přednášející zaměřili například na mobilní marketing či na vztahy zákazníků a call center. V panelové diskuzi se potkaly čtyři největší direct marketingové agentury na českém trhu – OgilvyOne, Proximity Prague, Underline a Wunderman.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Ve čtvrtek je svátek! Obchody zůstanou zavřené
Úsporné bydlení: do čeho investovat, abychom ušetřili
Nelíbí se vám na vysoké? Studium můžete ukončit, změnit nebo přerušit
Nová občanka rychle a bez problémů
Kdy máte v práci nárok na placené volno?
Auta
Ministr Ťok hraje mrtvého brouka. O přínosu měření na…
Volkswagen T-Roc dostal konečně údaje o motorech a v Německu už i ceny
Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo je nejšílenější kombi na světě
Pět dobrých, ale nesmírně rizikových ojetin, které vás mohou stáhnout z kůže
Subaru S208 je rychlejší a ostřejší STI se silnějším motorem. U nás nebude
Technologie
3D obraz jako z videohry. Canon vyvinul technologii, která vás při fotbalu dostane přímo na hřiště
Skype for Business nebude mít dlouhý život. Nahradí ho mladší Teams
Google prodloužil podporu Nexusům 5X a 6P. Dva měsíce bezpečnostních aktualizací navíc
Nabíjet budeme i oblečení. Levi’s ušil chytrou bundu s technologií od Googlu
K Windows 10 ve verzích 1703 a 1607 míří malé opravné balíčky
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít