Odborníci diskutovali o direct marketingu

22. září 2008, 08:00 - Renata Lichtenegerová
22. září 2008, 08:00

Na dvě stovky účastníků se sešlo v Top Hotelu Praha na konferenci s názvem „Dny direct marketingu“.

Tu pořádal časopis Direkt. Konference přilákala jak představitele reklamních agentur, tak i zadavatelské sféry. Hlavním tématem byly novinky a trendy v dané marketingové oblasti. Kromě toho se přednášející zaměřili například na mobilní marketing či na vztahy zákazníků a call center. V panelové diskuzi se potkaly čtyři největší direct marketingové agentury na českém trhu – OgilvyOne, Proximity Prague, Underline a Wunderman.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít