Odborníci diskutovali o direct marketingu

22. září 2008, 08:00 - Renata Lichtenegerová
22. září 2008, 08:00

Na dvě stovky účastníků se sešlo v Top Hotelu Praha na konferenci s názvem „Dny direct marketingu“.

Tu pořádal časopis Direkt. Konference přilákala jak představitele reklamních agentur, tak i zadavatelské sféry. Hlavním tématem byly novinky a trendy v dané marketingové oblasti. Kromě toho se přednášející zaměřili například na mobilní marketing či na vztahy zákazníků a call center. V panelové diskuzi se potkaly čtyři největší direct marketingové agentury na českém trhu – OgilvyOne, Proximity Prague, Underline a Wunderman.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče