Od knih k počítačům

20. listopadu 2007, 13:23 - Anna Vršková
20. listopadu 2007, 13:23

Alzasoft

Post vedoucí marketingového oddělení společnosti Alzasoft obsadila Alexandra Poláková. Jejím úkolem bude stavba marketingové strategie, která povede ke zefektivnění marketingových aktivit především v oblasti PR, rádiové, TV a outdoor reklamy. Poláková dříve působila ve vydavatelství Computer Press, kde zastávala pozici produktové manažerky tištěných titulů (Osobní finance, Doupě, Svět bydlení) a později přešla na post marketingové ředitelky pro oblast knih, tištěných a internetových médií.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče