Od knih k počítačům

20. listopadu 2007, 13:23 - Anna Vršková
20. listopadu 2007, 13:23

Alzasoft

Post vedoucí marketingového oddělení společnosti Alzasoft obsadila Alexandra Poláková. Jejím úkolem bude stavba marketingové strategie, která povede ke zefektivnění marketingových aktivit především v oblasti PR, rádiové, TV a outdoor reklamy. Poláková dříve působila ve vydavatelství Computer Press, kde zastávala pozici produktové manažerky tištěných titulů (Osobní finance, Doupě, Svět bydlení) a později přešla na post marketingové ředitelky pro oblast knih, tištěných a internetových médií.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

Hry pro příležitostné hráče