Od knih k počítačům

20. listopadu 2007, 13:23 - Anna Vršková
20. listopadu 2007, 13:23

Alzasoft

Post vedoucí marketingového oddělení společnosti Alzasoft obsadila Alexandra Poláková. Jejím úkolem bude stavba marketingové strategie, která povede ke zefektivnění marketingových aktivit především v oblasti PR, rádiové, TV a outdoor reklamy. Poláková dříve působila ve vydavatelství Computer Press, kde zastávala pozici produktové manažerky tištěných titulů (Osobní finance, Doupě, Svět bydlení) a později přešla na post marketingové ředitelky pro oblast knih, tištěných a internetových médií.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče