Ochrana značek, výzva číslo jedna

23. července 2007, 00:00 - admin
23. července 2007, 00:00

Jednou z konkurenčních výhod na nabitém trhu s potravinami v EU jsou ochranná označení původu, ochranná zeměpisná označení či regionální a národní značky kvality. Česko je ve srovnání se zahraniční konkurencí značně pozadu. Proč? To vám prozradíme v příštím Profitu.

Jednou z konkurenčních výhod na nabitém trhu s potravinami v EU jsou ochranná označení původu, ochranná zeměpisná označení či regionální a národní značky kvality. Česko je ve srovnání se zahraniční konkurencí značně pozadu.

Proč? To vám prozradíme v příštím Profitu.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče