Ochrana značek, výzva číslo jedna

23. července 2007, 00:00 - admin
23. července 2007, 00:00

Jednou z konkurenčních výhod na nabitém trhu s potravinami v EU jsou ochranná označení původu, ochranná zeměpisná označení či regionální a národní značky kvality. Česko je ve srovnání se zahraniční konkurencí značně pozadu. Proč? To vám prozradíme v příštím Profitu.

Jednou z konkurenčních výhod na nabitém trhu s potravinami v EU jsou ochranná označení původu, ochranná zeměpisná označení či regionální a národní značky kvality. Česko je ve srovnání se zahraniční konkurencí značně pozadu.

Proč? To vám prozradíme v příštím Profitu.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče