Obliba internetového prodeje pojištění stále roste

13. srpna 2004, 00:00 - vlk
13. srpna 2004, 00:00

Nákup pojištění po internetu se již pro řadu lidí stává naprostousamozřejmostí. Výhoda této možnosti je především při sjednávání cestovníhopojištění.Např. ČSOB Pojišťovna letos registruje skutečný boom zájmu o sjednávánícestovního pojištění prostřednictvím internetu. Za prvních sedm měsíců rokuvyužily její internetovou aplikaci k uzavření smlouvy bezmála tři tisícelidí, což znamená nárůst o 483 procent ve srovnání se stejným obdobímloňského roku.

Jen za červenec bylo přitom takto sjednáno rekordních 1100smluv, a meziroční nárůst tak v tomto měsíci dosáhl 563 procent.„K oblibě internetu přispívá to, že uzavření smlouvy lze pohodlně vyřídittěsně před cestou z domova nebo kanceláře, a to včetně platby pojistného,které je navíc v tomto případě oproti běžným způsobům prodeje o desetprocent nižší,“ vysvětluje ředitel marketingu ČSOB Pojišťovny Petr Kleiner.Pojistné lze přitom snadno uhradit pomocí služeb přímého bankovnictví (GSMbanking, platební karty Eurocard/MasterCard nebo VISA, eBanka) nebo je lzezaplatit v hotovosti.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče