Obliba internetového prodeje pojištění stále roste

13. srpna 2004, 00:00 - vlk
13. srpna 2004, 00:00

Nákup pojištění po internetu se již pro řadu lidí stává naprostousamozřejmostí. Výhoda této možnosti je především při sjednávání cestovníhopojištění.Např. ČSOB Pojišťovna letos registruje skutečný boom zájmu o sjednávánícestovního pojištění prostřednictvím internetu. Za prvních sedm měsíců rokuvyužily její internetovou aplikaci k uzavření smlouvy bezmála tři tisícelidí, což znamená nárůst o 483 procent ve srovnání se stejným obdobímloňského roku.

Jen za červenec bylo přitom takto sjednáno rekordních 1100smluv, a meziroční nárůst tak v tomto měsíci dosáhl 563 procent.„K oblibě internetu přispívá to, že uzavření smlouvy lze pohodlně vyřídittěsně před cestou z domova nebo kanceláře, a to včetně platby pojistného,které je navíc v tomto případě oproti běžným způsobům prodeje o desetprocent nižší,“ vysvětluje ředitel marketingu ČSOB Pojišťovny Petr Kleiner.Pojistné lze přitom snadno uhradit pomocí služeb přímého bankovnictví (GSMbanking, platební karty Eurocard/MasterCard nebo VISA, eBanka) nebo je lzezaplatit v hotovosti.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče