Oblečení nakupují lidé hlavně v obchodních domech

31. července 2006, 00:00 - TOMÁŠ JOHÁNEK
31. července 2006, 00:00

Lidé při nákupu oblečení pro sebe či pro členy svojí rodiny míří nečastěji do obchodních domů, které v průzkumu společnosti Median jako hlavní nákupní místo za posledních 12 měsíců uvedla více než pětina dotazovaných respondentů. Podobné oblibě se v Česku těší také tržiště a specializované obchody, za kterými s menším odstupem následují hypermarkety a supermarkety.

Na českém maloobchodním trhu s textilem po několika letech dominantního postavení hypermarketových řetězců získávají stále silnější pozici sítě specializovaných oděvních obchodů. Zatímco ještě v roce 2004 podle údajů časopisu Textilžurnál byla mezi deseti největšími prodejci textilu polovina obchodních řetězců provozujících hypermarkety, nyní jejich počet klesl na čtyři a na přední místa se naopak díky rychlejšímu růstu tržeb derou sítě textilních obchodů.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče