Oblečení nakupují lidé hlavně v obchodních domech

31. července 2006, 00:00 - TOMÁŠ JOHÁNEK
31. července 2006, 00:00

Lidé při nákupu oblečení pro sebe či pro členy svojí rodiny míří nečastěji do obchodních domů, které v průzkumu společnosti Median jako hlavní nákupní místo za posledních 12 měsíců uvedla více než pětina dotazovaných respondentů. Podobné oblibě se v Česku těší také tržiště a specializované obchody, za kterými s menším odstupem následují hypermarkety a supermarkety.

Na českém maloobchodním trhu s textilem po několika letech dominantního postavení hypermarketových řetězců získávají stále silnější pozici sítě specializovaných oděvních obchodů. Zatímco ještě v roce 2004 podle údajů časopisu Textilžurnál byla mezi deseti největšími prodejci textilu polovina obchodních řetězců provozujících hypermarkety, nyní jejich počet klesl na čtyři a na přední místa se naopak díky rychlejšímu růstu tržeb derou sítě textilních obchodů.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče