Objevem roku je Kofola

02. dubna 2007, 00:00 - admin
02. dubna 2007, 00:00

Hlavním objevem letošního žebříčku Czech TOP 100 je společnost Kofola. Ta je jedním z nejvýznamnějších výrobců nealkoholických nápojů ve středoevropském regionu. Působí v České republice, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku. Exportuje i do dalších zemí.

Hlavním objevem letošního žebříčku Czech TOP 100 je společnost Kofola. Ta je jedním z nejvýznamnějších výrobců nealkoholických nápojů ve středoevropském regionu. Působí v České republice, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku. Exportuje i do dalších zemí. Úspěch společnosti stojí na silných značkách, inovacích, kvalitě, kvalifikovaných lidech a uvážlivých investicích do budoucnosti. Do roku 2010 chce firma v zemích Visegrádské čtyřky získat postavení jednoho ze tří největších hráčů na trhu.

Celkově Kofola ve svých pěti výrobních závodech, které má v České republice (Krnov, Mnichovo Hradiště, Klatovy), na Slovensku (Rajecká Lesná) a v Polsku (Kutno) spolu s obchodním zastoupením v Maďarsku (Budapešť), zaměstnává více než 1000 lidí. Továrna v Polsku je v současnosti vůbec největší českou investicí v této zemi. Výrobní kapacity v Mnichově Hradišti a Klatovech získala Kofola v listopadu 2006, a to koupí české nápojářské společnosti Klimo.

Do produktového portfolia společnosti patří tradiční kolový nápoj s originální recepturou Kofola, řada ovocných nápojů, sirupů a koncentrátů Jupí, dětský nápoj Jupík, přírodní pramenitá voda Rajec, hroznový nápoj Top Topic, pravá americká RC Cola, dále značky Capri Sonne, Chito Tonic, Snipp a Sentino. Odborníci mimo jiné oceňují, že si lokální firma dokázala rychle vybudovat silné postavení na trhu i přes konkurenci velkých nadnárodních společností.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít