Objem internetové reklamy loni rekordně vzrostl

31. března 2008, 00:00 - Karel Janků
31. března 2008, 00:00

Hrubý objem placené reklamy na internetu včetně bannerové reklamy a dalších jiných formátů dosáhl loni 3,44 miliardy korun.

To ve srovnání s rokem 2006 představuje rekordní nárůst o téměř 70 procent. Letos by mohl hrubý obrat internetové reklamě vzrůst o další čtvrtinu na 4,3 miliardy. Vyplývá to z průzkumu Sekce vydavatelů internetových titulů Unie vydavatelů.

Analýza při odhadu vývoje celého trhu nevychází jen z celkových údajů o plošné (bannerové) reklamy. Bere v úvahu i to, že podstatnou složkou reklamních příjmů provozovatelů serverů jsou další formy internetové reklamy. Jde například o umístění v katalozích, řádkovou a textovou inzerci, přednostní výpisy, klíčová slova, systémy na bázi platby za klik a další. Hrubý objem bannerové reklamy loni dosáhl 1,96 miliardy korun, což je ve srovnání s rokem 2006 více o tři pětiny.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít