Objem internetové reklamy loni rekordně vzrostl

31. března 2008, 00:00 - Karel Janků
31. března 2008, 00:00

Hrubý objem placené reklamy na internetu včetně bannerové reklamy a dalších jiných formátů dosáhl loni 3,44 miliardy korun.

To ve srovnání s rokem 2006 představuje rekordní nárůst o téměř 70 procent. Letos by mohl hrubý obrat internetové reklamě vzrůst o další čtvrtinu na 4,3 miliardy. Vyplývá to z průzkumu Sekce vydavatelů internetových titulů Unie vydavatelů.

Analýza při odhadu vývoje celého trhu nevychází jen z celkových údajů o plošné (bannerové) reklamy. Bere v úvahu i to, že podstatnou složkou reklamních příjmů provozovatelů serverů jsou další formy internetové reklamy. Jde například o umístění v katalozích, řádkovou a textovou inzerci, přednostní výpisy, klíčová slova, systémy na bázi platby za klik a další. Hrubý objem bannerové reklamy loni dosáhl 1,96 miliardy korun, což je ve srovnání s rokem 2006 více o tři pětiny.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče