Obchodním ředitelem Karásek

30. listopadu 2007, 11:14 - Ondřej Hergesell
30. listopadu 2007, 11:14

Microsoft

Novým obchodním a marketingovým ředitelem české pobočky Microsoftu se stal Petr Karásek, dosavadní šéf vývojářské divize. Karásek, jenž bude mít na starosti řízení veškerých obchodních a marketingových aktivit Microsoftu, převzal místo, které bylo volné od října letošního roku, kdy se dosavadní obchodně-marketingová ředitelka Jane Gilsonová stala generální ředitelkou české filiálky.
Karásek přišel do Microsoftu v roce 2002, když firma koupila jeho dosavadního zaměstnavatele, společnost Navision. Nejprve pracoval na pozici manažera divize Microsoft Business Solutions, od loňského listopadu měl na starosti řízení vývojové divize české pobočky Microsoftu. Kariéru začal - po dokončení studií na elektrotechnické fakultě Vysokého učení technického v Brně – v belgické společnosti SoftCell, poté pracoval jako programátor a správce systému ve Všeobecné zdravotní pojišťovně a společnosti FCC Folprecht Brno. V Navisionu od roku 1998 zastával post produktového ředitele pro systémy Navision a Axapta pro ČR a Slovensko.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče