Obchodníci sázejí na privátní značky

10. dubna 2007, 00:00 - Tomáš Johánek
10. dubna 2007, 00:00

Obchodní řetězce začaly soupeřit o zákazníky také kvalitnějšími výrobky privátních značek, které prodávají pod vlastním názvem a levněji než značkové zboží. Obliba privátních značek totiž v Česku stále roste, a proto například obchodní řetězec Ahold zahájil prodej nové vlastní řady AH Quality.

Ta kromě potravin zahrnuje například i vína či hygienické potřeby.

Česká republika patří ve střední a východní Evropě mezi země s nejvyšším podílem privátních značek, ve srovnání se západní Evropou ale stále zaostává. „AH Quality představuje řadu vlastních výrobků. Na rozdíl od většiny takzvaných privátních značek pracuje i s originálními recepturami,“ řekla Eva Najnarová ze společnosti Ahold Czech Republic.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče