Obchodníci sázejí na privátní značky

10. dubna 2007, 00:00 - Tomáš Johánek
10. dubna 2007, 00:00

Obchodní řetězce začaly soupeřit o zákazníky také kvalitnějšími výrobky privátních značek, které prodávají pod vlastním názvem a levněji než značkové zboží. Obliba privátních značek totiž v Česku stále roste, a proto například obchodní řetězec Ahold zahájil prodej nové vlastní řady AH Quality.

Ta kromě potravin zahrnuje například i vína či hygienické potřeby.

Česká republika patří ve střední a východní Evropě mezi země s nejvyšším podílem privátních značek, ve srovnání se západní Evropou ale stále zaostává. „AH Quality představuje řadu vlastních výrobků. Na rozdíl od většiny takzvaných privátních značek pracuje i s originálními recepturami,“ řekla Eva Najnarová ze společnosti Ahold Czech Republic.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Ve čtvrtek je svátek! Obchody zůstanou zavřené
Úsporné bydlení: do čeho investovat, abychom ušetřili
Nelíbí se vám na vysoké? Studium můžete ukončit, změnit nebo přerušit
Nová občanka rychle a bez problémů
Kdy máte v práci nárok na placené volno?
Auta
Subaru S208 je rychlejší a ostřejší STI se silnějším…
Jak a kde zařídit výměnu řidičáku v roce 2017?
Vyberte nejlepší auta roku 2018 a vyhrajte ceny za 300 000 Kč
Socialistická auta, která byla (aspoň v něčem) lepší než ta „západní“
Land Rover míří také na silnice. Road Rover bude luxusní elektromobil
Technologie
GeForce GTX 1070 Ti by tu mohla být už za měsíc. Skoro tak rychlá, jako GTX 1080?
Intel vydává Core i9-7980XE, i9-7960X a dobývá zpět trůn nejrychlejšího CPU pro PC
eBay u produktů zakázal vodoznaky. Chce krásné čisté fotky jako z katalogu
Twitter Lite pro Android si v Česku nezkusíte, můžete ale zamířit do prohlížeče
Cetin spustil mapu pokrytí VDSL. Řekne také, jestli vás brzy čeká zrychlování
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít