Obchodníci sázejí na privátní značky

10. dubna 2007, 00:00 - Tomáš Johánek
10. dubna 2007, 00:00

Obchodní řetězce začaly soupeřit o zákazníky také kvalitnějšími výrobky privátních značek, které prodávají pod vlastním názvem a levněji než značkové zboží. Obliba privátních značek totiž v Česku stále roste, a proto například obchodní řetězec Ahold zahájil prodej nové vlastní řady AH Quality.

Ta kromě potravin zahrnuje například i vína či hygienické potřeby.

Česká republika patří ve střední a východní Evropě mezi země s nejvyšším podílem privátních značek, ve srovnání se západní Evropou ale stále zaostává. „AH Quality představuje řadu vlastních výrobků. Na rozdíl od většiny takzvaných privátních značek pracuje i s originálními recepturami,“ řekla Eva Najnarová ze společnosti Ahold Czech Republic.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít