Obchodníci sázejí na privátní značky

10. dubna 2007, 00:00 - Tomáš Johánek
10. dubna 2007, 00:00

Obchodní řetězce začaly soupeřit o zákazníky také kvalitnějšími výrobky privátních značek, které prodávají pod vlastním názvem a levněji než značkové zboží. Obliba privátních značek totiž v Česku stále roste, a proto například obchodní řetězec Ahold zahájil prodej nové vlastní řady AH Quality.

Ta kromě potravin zahrnuje například i vína či hygienické potřeby.

Česká republika patří ve střední a východní Evropě mezi země s nejvyšším podílem privátních značek, ve srovnání se západní Evropou ale stále zaostává. „AH Quality představuje řadu vlastních výrobků. Na rozdíl od většiny takzvaných privátních značek pracuje i s originálními recepturami,“ řekla Eva Najnarová ze společnosti Ahold Czech Republic.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče