Obchodníci chtějí znát dopad letáků

26. března 2007, 00:00 - Tomáš Johánek
26. března 2007, 00:00

Některým obchodním řetězcům se nelíbí, že každoročně investují desítky milionů korun do reklamních letáků, avšak v poštovních schránkách domácností jich mnohdy skončí jen malá část.

Společně s firmou Incoma Research a distributory proto chtějí celoplošně zmapovat kvalitu distribuce reklamních letáků. Letáky, které obchodníci vydávají v mnohamilionových nákladech, se totiž při nákupech řídí velká část českých spotřebitelů. „Leták je v dnešní době jedním z hlavních komunikačních médií a jsou do něj investovány náklady v desítkách milionů korun, takže je pro nás důležité vědět, zda zákazník náš vzkaz opravdu dostane,“ řekla Sylva Bébrová ze společnosti Ahold.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Ve čtvrtek je svátek! Obchody zůstanou zavřené
Úsporné bydlení: do čeho investovat, abychom ušetřili
Nelíbí se vám na vysoké? Studium můžete ukončit, změnit nebo přerušit
Nová občanka rychle a bez problémů
Kdy máte v práci nárok na placené volno?
Auta
Ministr Ťok hraje mrtvého brouka. O přínosu měření na…
Volkswagen T-Roc dostal konečně údaje o motorech a v Německu už i ceny
Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo je nejšílenější kombi na světě
Pět dobrých, ale nesmírně rizikových ojetin, které vás mohou stáhnout z kůže
Subaru S208 je rychlejší a ostřejší STI se silnějším motorem. U nás nebude
Technologie
Intel oficiálně představuje Coffee Lake. Parametry, ceny a novinky nových procesorů
Star Trek: Discovery si můžete vychutnat na Netflixu, a to i s klingonskými titulky
Doporučené PC sestavy: Poradíme, jaké komponenty vybrat
3D obraz jako z videohry. Canon vyvinul technologii, která vás při fotbalu dostane přímo na hřiště
Skype for Business nebude mít dlouhý život. Nahradí ho mladší Teams
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít