Obchodníci chtějí znát dopad letáků

26. března 2007, 00:00 - Tomáš Johánek
26. března 2007, 00:00

Některým obchodním řetězcům se nelíbí, že každoročně investují desítky milionů korun do reklamních letáků, avšak v poštovních schránkách domácností jich mnohdy skončí jen malá část.

Společně s firmou Incoma Research a distributory proto chtějí celoplošně zmapovat kvalitu distribuce reklamních letáků. Letáky, které obchodníci vydávají v mnohamilionových nákladech, se totiž při nákupech řídí velká část českých spotřebitelů. „Leták je v dnešní době jedním z hlavních komunikačních médií a jsou do něj investovány náklady v desítkách milionů korun, takže je pro nás důležité vědět, zda zákazník náš vzkaz opravdu dostane,“ řekla Sylva Bébrová ze společnosti Ahold.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče