Obchodníci chtějí znát dopad letáků

26. března 2007, 00:00 - Tomáš Johánek
26. března 2007, 00:00

Některým obchodním řetězcům se nelíbí, že každoročně investují desítky milionů korun do reklamních letáků, avšak v poštovních schránkách domácností jich mnohdy skončí jen malá část.

Společně s firmou Incoma Research a distributory proto chtějí celoplošně zmapovat kvalitu distribuce reklamních letáků. Letáky, které obchodníci vydávají v mnohamilionových nákladech, se totiž při nákupech řídí velká část českých spotřebitelů. „Leták je v dnešní době jedním z hlavních komunikačních médií a jsou do něj investovány náklady v desítkách milionů korun, takže je pro nás důležité vědět, zda zákazník náš vzkaz opravdu dostane,“ řekla Sylva Bébrová ze společnosti Ahold.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče