O Zlatopramen je zájem v Japonsku

18. září 2006, 00:00 - admin
18. září 2006, 00:00

V Japonsku stoupá zájem o ležák Zlatopramen z ústeckého pivovaru firmy Drinks Union. „V průběhu léta se objednávky z Japonska výrazně zvýšily. Kuriozitou je, že největší poptávka je prostřednictvím internetového obchodu,“ řekl exportní manažer společnosti Adrian Šaroch.

V Japonsku stoupá zájem o ležák Zlatopramen z ústeckého pivovaru firmy Drinks Union. „V průběhu léta se objednávky z Japonska výrazně zvýšily. Kuriozitou je, že největší poptávka je prostřednictvím internetového obchodu,“ řekl exportní manažer společnosti Adrian Šaroch.

Do asijské země začala společnost vyvážet pivo až letos, zatím to bylo několik desítek hektolitrů. Šaroch očekává, že prodej Zlatopramene v Japonsku dál poroste.

Prodej piva Zlatopramen přes internet je podle prokuristy firmy Josefa Vejlupka spíše raritou. Zlatopramen se v cizině většinou prodává v obchodech a restauracích. „Restaurace, kde se točí Zlatopramen, jsou třeba v Drážďanech, ve Stockholmu nebo v Bělehradě. V exportu ale převažuje lahvové pivo nad sudovým,“ uvedl Vejlupek.

Drinks Union je čtvrtý největší výrobce piva v Česku. Ve svých čtyřech pivovarech - Zlatopramen, Velké Březno, Louny a Kutná Hora -vyrobil za prvních šest měsíců téměř 442 tisíc hektolitrů piva, z toho 118 500 hektolitrů vyvezl. Hlavním odbytištěm firmy v zahraničí je Německo. Drinks Union měl loni tržby 1,2 miliardy korun a zisk před zdaněním 83 milionů korun.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče