O razítka je stále zájem

05. března 2007, 00:00 - Tomáš Johánek
05. března 2007, 00:00

Prodej razítek v Česku podle firem podnikajících v tomto oboru stále roste, avšak už ne tak závratným tempem jako v 90. letech. Tehdy Česká republika zažívala obrovský rozmach soukromého podnikání, které se bez razítek neobejde. Zájem o razítka v Česku prý zatím nesnížily ani moderní formy komunikace, jako je elektronická pošta či digitální podpis.

Výrobcům razítek se navíc díky novým technologiím otevírají další příležitosti na trhu.

Hlavními klienty firem prodávajících razítka nejsou velké bankovní domy, průmyslové podniky či úřady, ale živnostníci. Malá firma vlastní v průměru deset razítek, které její majitelé neustále kvůli změnám firemních údajů či ztrátám razítek obnovují.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče