O razítka je stále zájem

05. března 2007, 00:00 - Tomáš Johánek
05. března 2007, 00:00

Prodej razítek v Česku podle firem podnikajících v tomto oboru stále roste, avšak už ne tak závratným tempem jako v 90. letech. Tehdy Česká republika zažívala obrovský rozmach soukromého podnikání, které se bez razítek neobejde. Zájem o razítka v Česku prý zatím nesnížily ani moderní formy komunikace, jako je elektronická pošta či digitální podpis.

Výrobcům razítek se navíc díky novým technologiím otevírají další příležitosti na trhu.

Hlavními klienty firem prodávajících razítka nejsou velké bankovní domy, průmyslové podniky či úřady, ale živnostníci. Malá firma vlastní v průměru deset razítek, které její majitelé neustále kvůli změnám firemních údajů či ztrátám razítek obnovují.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

Hry pro příležitostné hráče