Article, show

O něco větší než předchůdce

11. dubna 2005, 00:00 - (eha)
11. dubna 2005, 00:00

NOVÝ VW PASSAT Od prvního dubna je na trhu nová limuzína pro střední podnikatele - vylepšený VW Passat. Cena základu činí 649 900 korun. Nový model překvapil, není dražší než jeho dosavadní verze. Má přitom podle výrobce bohatší sériovou výbavu než jeho předchůdce.

**NOVÝ VW PASSAT

Od prvního dubna je na trhu nová limuzína pro střední podnikatele - vylepšený VW Passat. Cena základu činí 649 900 korun.

Nový model překvapil, není dražší než jeho dosavadní verze. Má přitom podle výrobce bohatší sériovou výbavu než jeho předchůdce. Patří k ní nově elektronický stabilizační systém ESP a elektromechanická parkovací brzda. „Passat se nikdy nemusel podbízet cenou, v případě nového modelu jde ale o skutečně mimořádně výhodnou nabídku. Jen málokterý konkurent stejné třídy, technické úrovně a výbavy se může srovnávat,“ tvrdí vedoucí divize Volkswagen osobní vozy společnosti Import Volkswagen Group David Liška.

Nová generace řady Passat bude k dispozici se čtyřmi motory, dvěma benzinovými a dvěma naftovými. Všechny jsou propojené s pěti-, případně šestistupňovými manuálními převodovkami. V průběhu roku prý některé verze dostanou také alternativní automatickou převodovku. Modely poháněné turbodieselem 2.0 bude prý dokonce možné vybavit dvouspojkovou převodovkou DSG.

A co prostor? Díky o něco větším vnějším dimenzím a napříč uloženým motorům nabízí nový Passat více prostoru než jeho předchůdce, ale ne zase o moc. Rozvor novinky činí 2,71 metru, což je o šest milimetrů více než u současného modelu. Do délky pak auto narostlo na 4,77 metru (+62 milimetrů), do šířky na 1,82 m (+74 milimetrů). Zavazadlový prostor má maximální objem 485 litrů, tedy méně než Škoda Octavia.

Z technických fines stojí za řeč kromě již zmíněné parkovací brzdy i automatická dvouzónová bezprůvanová klimatizace, systém startování vozu klíčkem “Press & Drive“, diodová technologie koncových světel anebo příplatkové prvky výbavy, jako například „inteligentní“ tempomat (poprvé uvedený v luxusních modelech Phaeton), který samočinně udržuje bezpečný odstup od vpředu jedoucích vozidel.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Zisky mobilních operátorů? Přes 10 miliard korun ročně
OSVČ a výdajový paušál v praktických příkladech
Kdy jsou vaše peníze na internetbanking v ohrožení?
Konec vesnických prodejen? Vyřeší jejich ztrátovost dotace?
"Bude to dobrý rok," banky a stavební spořitelny počítají výsledky v polovině roku 2017
Auta
Škoda odstartovala sériovou výrobu modelu Karoq. První…
První autonomní Kamaz bude nasazen během fotbalového mistrovství
Po Francii chce prodej aut se spalovacím motorem zakázat také Velká Británie
Galerie na středu: Na tyto tříválce vám nestačí ani půl milionu
Německo chce neupraveným autům z aféry Dieselgate odebrat registraci
Technologie
Podoba referenčního Radeonu RX Vega je venku. AMD ho chce stavět proti GTX 1080
Ransomware v posledních dvou letech vydělal přes 25 milionů dolarů
Chrome 60 lepí 40 děr a podporuje Touch Bar na nových Macboocích Pro
Core i7-8700K má prý turbo 4,7 GHz. I při zátěži šesti jader může běžet nad 4 GHz
Web si oddychne. Adobe plánuje ukončit vývoj a podporu a Flashe v roce 2020
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít