Novinky vznikají půl roku

16. dubna 2007, 00:00 - (ina)
16. dubna 2007, 00:00

Jak se zavádí na trh nový produkt? Ideální doba od záměru k reálnému prodeji je podle Renaty Kocianové z České pojišťovny šest až devět měsíců. * Jak začíná proces tvorby nového pojišťovacího produktu? Samozřejmě vždy u potřeb klientů. Ty průběžně sledujeme podle jednotlivých segmentů, a to hlavně podle rodinného statusu a příjmu.

Jak se zavádí na trh nový produkt? Ideální doba od záměru k reálnému prodeji je podle Renaty Kocianové z České pojišťovny šest až devět měsíců.

* Jak začíná proces tvorby nového pojišťovacího produktu?

Samozřejmě vždy u potřeb klientů. Ty průběžně sledujeme podle jednotlivých segmentů, a to hlavně podle rodinného statusu a příjmu. Někteří klienti potřebují především zajištění rizika, například pro splácení hypotéky, jiní chtějí zabezpečení dětí a další hledají možnost, jak efektivně střádat finanční prostředky pro důchod.

Nástroje, jak zjistit potřeby klientů, jsou nejrůznější formy průzkumů trhu. Z nich se dozvíme aktuální společenské trendy a jsme pak schopni rychle reagovat na rodící se obchodní příležitosti.

* Když už se obchodní příležitost objeví, jaký vývoj následuje?

Zjistíme-li, že přišla vhodná doba pro nový produkt, přichází fáze ověřování našich předpokladů. Navrhneme hlavní produktové rysy, tedy hodnotovou nabídku a obvykle kvalitativními průzkumy se vhodné cílové skupiny dotazujeme a ověřujeme správné nastavení parametrů a vlastností produktu. Tato fáze jde hlavně za útvary produktového managementu. Pojistní matematici následně navrhnou vnitřní konstrukci produktu. V této chvíli je nutno dodatečně ověřit pracovníky ziskovost záměru. Pokud je produktový záměr uzavřen, začne definování konkrétního zadání pro implementaci produktu do informačních systémů.

* Jak dlouho trvá proces tvorby produktu a po jaké době se přistupuje k jeho obměně?

Ideální doba od záměru do uvedení na trh je šest až devět měsíců. Co se týká produktového portfolia, je základem pečlivé sledování trhu. Jeho potenciál určuje čas na obměnu. Práce našeho úseku není ale jen vymýšlet nové produkty. Významnou úlohou je pravidelně sledovat i vývoj těch stávajících a pokud jejich prodej neprobíhá podle našeho přání, konstrukčně je upravujeme. Různé segmenty klientů mají specifické potřeby a těm naše produkty neustále přizpůsobujeme. Tvorba nových produktů je o permanentním přemýšlení o trhu a možnostech, které v danou chvíli nabízí. *

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
3x z poradny: vytýkací dopis, jak čerpat dovolenou, daň z příjmu
Státní dluh USA, Činy, Ruska a dalších zemí. Kolik dluží domácnosti a firmy?
O prázdninách projedete méně. Benzín i nafta pořád zlevňují
Zákaz kožešinových farem ročně ušetří život více jak 20 000 zvířat, ale senátoři ho nechtěli schválit
Hypotéky 2017: Regulace má za důsledek unifikaci hypoték
Auta
Retro na neděli: Dixi DA-1 3/15 slaví 90 let jako vůbec…
10 nejrizikovějších ojetin, kterým je lepší se zdaleka vyhnout
Audi, BMW a Mercedes upraví software milionům starších dieselů. Kvůli emisím
Nástupce Bugatti Chiron bude muset přejít na elektřinu. Bez ní by už nezrychlil
Test motocyklu BMW S 1000 XR: Superbike na chůdách
Technologie
Mapy.cz pro Android jsou kompletně offline včetně plánování tras
10 nejrizikovějších ojetin, kterým je lepší se zdaleka vyhnout
Intel se po IoT stahuje i z nositelné elektroniky. Celé oddělení tento měsíc zrušil
Evolveo Ray 2 – moderní skříň s tvrzeným sklem za 1500 Kč (uživatelská recenze)
Cnews FM: Přenos čísla do 10 dnů a dva noví operátoři [podcast]
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít