Nové logo a strategie

23. dubna 2009, 17:17 - mgr. Rita Kindlerová
23. dubna 2009, 17:17

Společnost

Společnost Anect změnila po patnácti letech své logo. Změna souvisí s novou strategií společnosti. Nové logo i strategii představil generální ředitel Jaroslav Hloušek (vpravo) na slavnostní akci pro své zákazníky a partnery v pražském p. m. clubu. Večerem, který vedle ukázek tance a hudebního programu zahrnoval i módní přehlídku, provázel moderátor Libor Bouček (vlevo). Slavnostní akce se zúčastnilo na 150 hostů.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít