Nové logo a strategie

23. dubna 2009, 17:17 - mgr. Rita Kindlerová
23. dubna 2009, 17:17

Společnost

Společnost Anect změnila po patnácti letech své logo. Změna souvisí s novou strategií společnosti. Nové logo i strategii představil generální ředitel Jaroslav Hloušek (vpravo) na slavnostní akci pro své zákazníky a partnery v pražském p. m. clubu. Večerem, který vedle ukázek tance a hudebního programu zahrnoval i módní přehlídku, provázel moderátor Libor Bouček (vlevo). Slavnostní akce se zúčastnilo na 150 hostů.

Mohlo by vás zajímat

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

Hry pro příležitostné hráče