Nové logo a strategie

23. dubna 2009, 17:17 - mgr. Rita Kindlerová
23. dubna 2009, 17:17

Společnost

Společnost Anect změnila po patnácti letech své logo. Změna souvisí s novou strategií společnosti. Nové logo i strategii představil generální ředitel Jaroslav Hloušek (vpravo) na slavnostní akci pro své zákazníky a partnery v pražském p. m. clubu. Večerem, který vedle ukázek tance a hudebního programu zahrnoval i módní přehlídku, provázel moderátor Libor Bouček (vlevo). Slavnostní akce se zúčastnilo na 150 hostů.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

Hry pro příležitostné hráče