Nové čtení: o reklamě a potenciálu

05. listopadu 2010, 11:13 - Profit
05. listopadu 2010, 11:13

Pokud jste právě dočetli nějakou zajímavou knížku a ohlížíte se po nějakém jiném čtení, máme pro vás dva tipy.

Foto: Grada

Efektivní studijní dovednosti - Odemkněte svůj potenciál

Studium na vysoké škole je příležitostí se dále rozvíjet. Kniha vybízí k sebereflexi a osobnímu rozvoji. Jen tak si totiž můžete vybudovat profesionální přístup k práci. Rozhodnete-li se osvojit si tento sebereflektivní přístup - otevřenost novým zkušenostem a pozitivní myšlení -, budete nejen schopnými studenty vysoké školy, ale také těmi, kteří se rozhodli učit se novým věcem po celý svůj život. Přejeme vám mnoho úspěchu na cestě za poznáním.

- Rychlé testy

- Poznejte sami sebe

- Předpoklady uplatnění v pracovní sféře

- Jak efektivně číst a rychle se zorientovat v textu

autoři: Price Geraldine, Maier Pat

ediční řada: Psychologie pro každého

formát: B5 (17×24 cm)

vazba: V4

rozsah: 368 stran

prodejní cena: 449 Kč, 19,31 €

vydala: Grada Publishing, a.s., www.grada.cz

Reklama - jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání

Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak „krok za krokem“ připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu „správnou“ reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co není v reklamě dovoleno. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům.

autoři: Vysekalová Jitka, Mikeš Jiří

ISBN: 978-80-247-3492-7

formát: B5

vazba: V2

počet stran: 208

prodejní cena: 249 Kč

vydala: Grada Publishing, a.s., www.grada.cz

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít