Nové čtení: o reklamě a potenciálu

05. listopadu 2010, 11:13 - Profit
05. listopadu 2010, 11:13

Pokud jste právě dočetli nějakou zajímavou knížku a ohlížíte se po nějakém jiném čtení, máme pro vás dva tipy.

Foto: Grada

Efektivní studijní dovednosti - Odemkněte svůj potenciál

Studium na vysoké škole je příležitostí se dále rozvíjet. Kniha vybízí k sebereflexi a osobnímu rozvoji. Jen tak si totiž můžete vybudovat profesionální přístup k práci. Rozhodnete-li se osvojit si tento sebereflektivní přístup - otevřenost novým zkušenostem a pozitivní myšlení -, budete nejen schopnými studenty vysoké školy, ale také těmi, kteří se rozhodli učit se novým věcem po celý svůj život. Přejeme vám mnoho úspěchu na cestě za poznáním.

- Rychlé testy

- Poznejte sami sebe

- Předpoklady uplatnění v pracovní sféře

- Jak efektivně číst a rychle se zorientovat v textu

autoři: Price Geraldine, Maier Pat

ediční řada: Psychologie pro každého

formát: B5 (17×24 cm)

vazba: V4

rozsah: 368 stran

prodejní cena: 449 Kč, 19,31 €

vydala: Grada Publishing, a.s., www.grada.cz

Reklama - jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání

Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak „krok za krokem“ připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu „správnou“ reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co není v reklamě dovoleno. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům.

autoři: Vysekalová Jitka, Mikeš Jiří

ISBN: 978-80-247-3492-7

formát: B5

vazba: V2

počet stran: 208

prodejní cena: 249 Kč

vydala: Grada Publishing, a.s., www.grada.cz

Mohlo by vás zajímat

Finance
Šéf mi čte e-maily. Je to v pořádku?
Dá se pracovat s invalidním důchodem? Jde to, ale...
Zaměstnávání a brigády mladistvých a jejich pracovní podmínky podle zákoníku práce
Silná Evropa je podle Merkelové pro USA výhodná
500 korun navíc pro rodinu s dětmi od července 2017?
Auta
Policie konečně dovolila hasičům zveřejnit fotky z nehody…
Test ojetiny: Volkswagen Golf VII je skvělý, ale dieselu bychom se vyhnuli
Kvíz na pátek: Poznáte, kterým autům patří tyto interiéry?
Audi S5 Cabriolet se přiblížilo k RS 5. Může za to Hans-Jürgen Abt
Toyota Yaris GRMN zní hodně naštvaně. Na český trh dorazí začátkem příštího roku
Technologie
Je v pořádku, když vám šéf čte e-maily?
Asus uvádí levnější 10Gb/s síťovku. XG-C100C stojí pod tři tisíce a umí i 2,5/5,0Gb režim
Sega vdechne život starým hrám. Na mobilech zdarma vydala Sonica a další pecky
Vědci vymysleli další způsob, jak udělat foťák tenký jako papír
Seznam zruší legendární mapy. Ale ne ty, které myslíte
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít