Nové čtení: o reklamě a potenciálu

05. listopadu 2010, 11:13 - Profit
05. listopadu 2010, 11:13

Pokud jste právě dočetli nějakou zajímavou knížku a ohlížíte se po nějakém jiném čtení, máme pro vás dva tipy.

Foto: Grada

Efektivní studijní dovednosti - Odemkněte svůj potenciál

Studium na vysoké škole je příležitostí se dále rozvíjet. Kniha vybízí k sebereflexi a osobnímu rozvoji. Jen tak si totiž můžete vybudovat profesionální přístup k práci. Rozhodnete-li se osvojit si tento sebereflektivní přístup - otevřenost novým zkušenostem a pozitivní myšlení -, budete nejen schopnými studenty vysoké školy, ale také těmi, kteří se rozhodli učit se novým věcem po celý svůj život. Přejeme vám mnoho úspěchu na cestě za poznáním.

- Rychlé testy

- Poznejte sami sebe

- Předpoklady uplatnění v pracovní sféře

- Jak efektivně číst a rychle se zorientovat v textu

autoři: Price Geraldine, Maier Pat

ediční řada: Psychologie pro každého

formát: B5 (17×24 cm)

vazba: V4

rozsah: 368 stran

prodejní cena: 449 Kč, 19,31 €

vydala: Grada Publishing, a.s., www.grada.cz

Reklama - jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání

Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak „krok za krokem“ připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu „správnou“ reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co není v reklamě dovoleno. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům.

autoři: Vysekalová Jitka, Mikeš Jiří

ISBN: 978-80-247-3492-7

formát: B5

vazba: V2

počet stran: 208

prodejní cena: 249 Kč

vydala: Grada Publishing, a.s., www.grada.cz

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Ceny volání v České republice, Německu, Polsku a u dalších sousedů
Co je dobré vědět o základní daňové slevě?
Co je dobré vědět o exekucích? 2. díl: dědictví, společné jmění manželů a rozvod
Jaké je zadlužení českých domácností?
Nejzadluženější státy světa
Auta
Bentley Continental GT Galene Edition je silniční jachta…
Suzuki Swift Sport nové generace se ukazuje na prvním obrázku. Atmosféra je minulostí
Jaguar XJR575: Nejrychlejší verze modelu XJ v historii zvládne až 300 km/h
BMW slaví 40. let řady 7 výroční edicí. Vznikne pouze 200 exemplářů
Test ojetiny: Ford Mondeo je už v letech a nabídka pěkných aut se zmenšuje
Technologie
Threadrippery budou nakonec bez chladiče. Možná jich nebude dost a další informace
Opera 48 developer přidává snímání webů. Nezvládne ale vyfotit celou stránku
Telegram 4.2 nabízí přepracovaný editor fotografií a samozničení multimédií po zobrazení
Které funkce budou odebrány z Windows 10 Fall Creators Update?
Seagate se vrací na trh běžných SSD, s diskem Nytro 141 pro PC, NAS a levné servery
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít