Nové čtení: Komunikační dovednosti v praxi

30. září 2010, 11:00 - Profit
30. září 2010, 11:00

Aplikované formy komunikačních dovedností v konkrétních pracovních činnostech manažera jsou více a více součástí jeho práce.

Uplatňují se při výběrových pohovorech, hodnoticích pohovorech, vedení pracovních porad, telefonování, písemné komunikaci v podobě různých zpráv apod. To vše jsou situace, v nichž se komunikuje a kde jsou stanovena určitá pravidla, která je třeba zvládnout. A právě proto přichází na trh nové, přepracované a doplněné vydání úspěšné knihy Komunikační dovednosti v praxi. Publikaci ocení nejen manažeři, podnikatelé a ekonomové, ale i studenti příslušných oborů. Vedle popisu základních funkcí a charakteristiky komunikace a komunikačních forem zachycuje problematiku osobnosti člověka, jeho Já v komunikačním kontextu, sociální vnímání a naslouchání. Nezapomíná však ani na praxi a věnuje kapitoly jak sebeprezentaci, vystupování před publikem, skupinové komunikaci a týmové práci, tak přijímacím a hodnoticím pohovorům a komunikačnímu výcviku.

podtitul: 2., doplněné a přepracované vydání - Osobnost člověka a sociální vnímání - Poslouchání a naslouchání - Verbální a neverbální komunikace - Přesvědčování a vyjednávání autor: doc. PhDr. Mikuláštík Milan, CSc. formát: B5 (167 x 240 mm) vazba: V2 rozsah: 328 stran prodejní cena včetně DPH: 399 Kč, 17,16 €

Více informací naleznete na http://www.grada.cz/komunikacni-dovednosti-v-praxi_4991/kniha/katalog/

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče