Nové centrum v Brně obslouží zákazníky e-shopů Pixmania ve 14 zemích

24. května 2011, 11:10 - stu
24. května 2011, 11:10

Francouzský provozovatel e-shopů Pixmania otevře nové logistické centrum a středisko služeb v Brně. Bude z něj obsluhovat zákazníky ve 14 evropských státech.

 Foto: Profimedia.cz

 Provozovatel evropské sítě e-shopů Pixmania otevře tento týden v Brně logistické centrum a středisko služeb. Z něho bude obsluhovat 14 ze 26 zemí, kde působí. Do roku a půl by mělo mít centrum 200 zaměstnanců. 

Brněnská pobočka bude sloužit jako druhý centrální sklad, z něhož se bude rozvážet zákazníkům část zakoupeného zboží. Část dodávek bude i nadále pokrývat dosavadní pařížské logistické centrum. Vlastní sklady se zbožím mám Pixmania i ve švédsku. Tamním zákazníkům ovšem bude Brno poskytovat servisní podporu. Služby a servis bude brněnská pobočka zajišťovat ještě pro polský, český, maďarský, slovenský, slovinský, rakouský, estonský, litevský, lotyšský, německý a skandinávský trh.

Francouzská Pixmania zvolila Brno díky jeho centrální poloze v regionu, který bude obsluhovat. Zároveň mu pomohlo, že tam už působí společnost Dixons, která vlastní 77 procent akcií Pixmanie a v Česku provozuje síť obchodů s elektronikou Elektroworld. „Hledali jsme místo, kde můžeme sehnat kvalitní zaměstnance. Brno má univerzity, z jejichž studentům si můžeme vybírat. Navíc tam působí velké firmy jako IBM, od kterých případně můžeme kvalitní lidi přetáhnout,“ vysvětluje Steve Rosenblum, spoluzakladatel a ředitel Pixmania Group.

Ve 14 zemích, které bude Pixmania nově z Brna obsluhovat, měla firma loni obrat 150 milionů eur. „Do tří let chceme tento obrat zdvojnásobit,“ dodává Rosenblum. Celkem měla loni Pixmania obrat 900 milionů eur. V Česku loni e-shop Pixmanie utržil 10 milionů eur, přičemž do tří let se chce dostat na 30 až 40 milionů eur. „Zatím jsme nenabízeli nákup na dobírku, což je neoblíbenější způsob platby v Česku. To se s otevřením brněnského centra změní. Umožní nám to rychle růst,“ tvrdí Rosenblum.

Oproti konkurentům chce v Česku nabídnout nejnižší ceny v kombinaci s rychlými dodávkami a nabídkou značek, které se v Česku běžně neprodávají. Jejich servis bude Pixmania řešit právě přes brněnské centrum. Porouchané zboží tam zákazníci odešlou. Pokud nebude zboží do 21 dnů opraveno, vrátí obchod klientům peníze. Podobná sběrná místa pro vyřizování reklamací bude brněnský tým budovat i v ostatních státech.

Menším obchodníkům hodlá Pixmania i v Česku nabídnout platformu Pixplace. Za poplatek jim umožní prodávat své zboží v e-shopu Pixmania, čímž jim dají přístup k tisícům kupujícím, kteří na Pixmanii nakupují.

Pro zákazníky, kteří neholdují internetovým nákupům, otevře Pixmania síť malých kamenných obchodů, kde bude nabízet zboží za internetové ceny. Tyto obchody budou sloužit i jako místa pro osobní vyzvednutí zboží koupeného přes internet. 

 

Mohlo by vás zajímat

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

Hry pro příležitostné hráče