Nováček v Pařížské

18. září 2009, 12:38 - Kateřina Menzelová
18. září 2009, 12:38

Prada

Zastoupení luxusních značek v pražské Pařížské ulici se opět rozšířilo. Svůj první obchod v Praze, který je zároveň doposud jediným butikem ve střední a východní Evropě, otevřela italská módní značka Prada. Své aktivity prý chce zaměřit především na českou klientelu. Navzdory současné finanční situaci je prý o zboží tohoto druhu stále zájem. „Praha umožní další expanzi značky do středoevropských měst,“ tvrdí ředitel pro komunikaci a vnější vztahy Stefano Cantino.
Společnost, která je na trhu bezmála sto let, se rozhodla pro své působení v Praze před třemi lety. Obchod v Pařížské, jehož plocha je 750 metrů čtverečních, se nachází v blízkosti dalších luxusních značek jako Hermes nebo Louis Vuitton. Interiér dvoupatrového obchodu navrhl architekt Roberto Baciocchi. Kromě luxusních kabelek nabízí butik také dámské a pánské oděvy, doplňky a obuv. V prodeji jsou i brýle nebo parfémy. „Tak velkou plochu jsme v Praze otevřeli proto, abychom mohli nabídnout celý náš sortiment,“ vysvětluje Cantino. To považuje zástupce Prady za konkurenční výhodu. „Vůči konkurenci se chceme vymezit tím, že máme zastoupení všech výrobků,“ konstatoval.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít