Nováček v Pařížské

18. září 2009, 12:38 - Kateřina Menzelová
18. září 2009, 12:38

Prada

Zastoupení luxusních značek v pražské Pařížské ulici se opět rozšířilo. Svůj první obchod v Praze, který je zároveň doposud jediným butikem ve střední a východní Evropě, otevřela italská módní značka Prada. Své aktivity prý chce zaměřit především na českou klientelu. Navzdory současné finanční situaci je prý o zboží tohoto druhu stále zájem. „Praha umožní další expanzi značky do středoevropských měst,“ tvrdí ředitel pro komunikaci a vnější vztahy Stefano Cantino.
Společnost, která je na trhu bezmála sto let, se rozhodla pro své působení v Praze před třemi lety. Obchod v Pařížské, jehož plocha je 750 metrů čtverečních, se nachází v blízkosti dalších luxusních značek jako Hermes nebo Louis Vuitton. Interiér dvoupatrového obchodu navrhl architekt Roberto Baciocchi. Kromě luxusních kabelek nabízí butik také dámské a pánské oděvy, doplňky a obuv. V prodeji jsou i brýle nebo parfémy. „Tak velkou plochu jsme v Praze otevřeli proto, abychom mohli nabídnout celý náš sortiment,“ vysvětluje Cantino. To považuje zástupce Prady za konkurenční výhodu. „Vůči konkurenci se chceme vymezit tím, že máme zastoupení všech výrobků,“ konstatoval.

Mohlo by vás zajímat

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

Hry pro příležitostné hráče