Nová Suzuki Liana

03. srpna 2004, 00:00 - Erich Handl
03. srpna 2004, 00:00

Kulatější. Ale žádná revoluce. Japonská Suzuki spoléhá v kategorii levnějších vozů střední třídy na svůj model Liana. Nyní začala prodávat vylepšenou verzi, která se chlubí spoustou novinek. Nejlevnější verze vyjde na 459 900 korun.

Japonská Suzuki spoléhá v kategorii levnějších vozů střední třídy na svůj model Liana. Nyní začala prodávat vylepšenou verzi, která se chlubí spoustou novinek. Nejlevnější verze vyjde na 459 900 korun.

Co se v nové Lianě změnilo? Při pohledu zvenčí zaujmou především nové nárazníky a maska. Přibyly také přední mlhové světlomety a boční spoilery. Auto má nová hliníková kola, dodávaná ale jen na přání. Změnil se také takový detail, jakým je tvar zadního stěrače. Jinými slovy - žádná velká revoluce, spíše drobnější úpravy.

Vnitřek doznal o něco podstatnějších změn. Konstruktéři přepracovali přístrojovou desku a středovou konzoli, jiný je i volant. A hlavně - proti původnímu stavu zmizela úzká štěrbina s otáčkoměrem a digitálním rychloměrem, na její místo nastoupily veliké budíky. Tvar změnily mimo to odkládací kapsy předních dveří.

A co výbava? Přibyl informační displej s hodinami a ukazatelem venkovní teploty. Příjemným překvapením pro milovníky hudby má být nový audiosystém s ovládáním na volantu. Posunulo se ovládání zpětných zrcátek tak, aby na něj řidič snáze dosáhl. Brýle lze nyní uložit do zvláštní schránky.

Nová Liana se chlubí vysokou mírou bezpečnosti. Vyspělé softwarové metody konstrukce karoserie prý zaručily vytvoření pevného a bezpečného skeletu chránícího posádku. Všechny boční dveře jsou navíc vyztuženy vysoce odolnými protinárazovými vzpěrami. Deformační zóny přední a zadní části karoserie jsou vyvinuty tak, aby maximalizovaly nedotknutelnost konstrukce kabiny a energie nárazu byla rozptýlena mimo prostor pro posádku. V nabídce motorů figurují nadále zážehové agregáty s objemy 1.3 a 1.6 litrů s výkony 66 kW/90 k a 78 kW/106 k. Ještě nyní v létě přibude naftový agregát s výkonem 66 kW/90 koní.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Plná zaměstnanost v ČR: čím jsme si ji zasloužili?
Obtěžují vás nevyžádané telefonáty? Návod, jak se jim vyhnout
O 20 % víc než loni: ceny bytů opět rostou
Mají Češi na elektromobil? Hyundai hodlá rozšířit dojezd až na 500 kilometrů
Víte, kdo vlastní vaši banku? Ital, Rus, Rakušan, nebo Čech?
Auta
Galerie: Škoda Karoq se chlubí digitálním přístrojovým…
Nové BMW Z4 slibuje svobodu, ale počkáte si na ni až do jara 2018
Kouzlo bohaté sklizně: Zkusili jsme, jak se řídí moderní kombajn
Jeden Velorex 16/250 se dostal až do Chicaga. Teď je po renovaci a stojí přes 300 tisíc
Nokia 8 je tady. Znovuzrozená značka konečně představila špičkový telefon
Technologie
Intel už má 15W čtyřjádra pro notebooky v ceníku i s parametry, vydání je blízko
Na počítače míří nový Skype. Nebude to taková divočina jako mobilní verze
Asus se úplně zbláznil. Uvedl 6 až 12 nových Zenfonů 4
GPS, laser a bohatá sklizeň: Zkusili jsme, jak se řídí moderní kombajn
Postrach fotografů a fotobank. Google umí perfektně odstranit vodoznak
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít