Nike hodlá podpořit prodej pomocí nového řetězce

26. listopadu 2007, 00:00 - Přemysl Houžvička
26. listopadu 2007, 00:00

Největší světový výrobce sportovní obuvi a oblečení Nike hodlá posílit prodej prostřednictvím nového řetězce specializovaných obchodů House of Hoops. V těch budou moci zákazníci kromě nákupu zboží například sledovat sportovní pořady, číst časopisy a objednávat oděvy uzpůsobené jejich požadavkům.

Řetězec je výsledkem spolupráce firmy Nike s maloobchodní společností Foot Locker, která je jejím největším zákazníkem ve Spojených státech. První pobočku House of Hoops otevřely firmy minulý týden v New Yorku. Během příštích tří let hodlají otevřít dalších pět desítek poboček.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Nejzadluženější státy světa
Když v cizině nabouráme, nebo nám auto ukradnou
Srovnaní cen potravin, nápojů a taxi v nejoblíbenějších dovolenkových destinacích
3x z poradny: vytýkací dopis, jak čerpat dovolenou, daň z příjmu
Státní dluh USA, Činy, Ruska a dalších zemí. Kolik dluží domácnosti a firmy?
Auta
Retro na neděli: Dixi DA-1 3/15 slaví 90 let jako vůbec…
10 nejrizikovějších ojetin, kterým je lepší se zdaleka vyhnout
Audi, BMW a Mercedes upraví software milionům starších dieselů. Kvůli emisím
Nástupce Bugatti Chiron bude muset přejít na elektřinu. Bez ní by už nezrychlil
Test motocyklu BMW S 1000 XR: Superbike na chůdách
Technologie
Archos 50 Saphir: odolný obrněnec s velkým akumulátorem (recenze)
AMD neotevře kód své analogie Intel ME. Secure Processor zůstane „blackboxem“
Mapy.cz pro Android jsou kompletně offline včetně plánování tras
10 nejrizikovějších ojetin, kterým je lepší se zdaleka vyhnout
Intel se po IoT stahuje i z nositelné elektroniky. Celé oddělení tento měsíc zrušil
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít