Nike hodlá podpořit prodej pomocí nového řetězce

26. listopadu 2007, 00:00 - Přemysl Houžvička
26. listopadu 2007, 00:00

Největší světový výrobce sportovní obuvi a oblečení Nike hodlá posílit prodej prostřednictvím nového řetězce specializovaných obchodů House of Hoops. V těch budou moci zákazníci kromě nákupu zboží například sledovat sportovní pořady, číst časopisy a objednávat oděvy uzpůsobené jejich požadavkům.

Řetězec je výsledkem spolupráce firmy Nike s maloobchodní společností Foot Locker, která je jejím největším zákazníkem ve Spojených státech. První pobočku House of Hoops otevřely firmy minulý týden v New Yorku. Během příštích tří let hodlají otevřít dalších pět desítek poboček.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít