Nike hodlá podpořit prodej pomocí nového řetězce

26. listopadu 2007, 00:00 - Přemysl Houžvička
26. listopadu 2007, 00:00

Největší světový výrobce sportovní obuvi a oblečení Nike hodlá posílit prodej prostřednictvím nového řetězce specializovaných obchodů House of Hoops. V těch budou moci zákazníci kromě nákupu zboží například sledovat sportovní pořady, číst časopisy a objednávat oděvy uzpůsobené jejich požadavkům.

Řetězec je výsledkem spolupráce firmy Nike s maloobchodní společností Foot Locker, která je jejím největším zákazníkem ve Spojených státech. První pobočku House of Hoops otevřely firmy minulý týden v New Yorku. Během příštích tří let hodlají otevřít dalších pět desítek poboček.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Šéf mi čte e-maily. Je to v pořádku?
Dá se pracovat s invalidním důchodem? Jde to, ale...
Zaměstnávání a brigády mladistvých a jejich pracovní podmínky podle zákoníku práce
Silná Evropa je podle Merkelové pro USA výhodná
500 korun navíc pro rodinu s dětmi od července 2017?
Auta
Nové Audi A8 dostane unikátní podvozek, který reaguje na…
Nejlepším motorem roku 2017 je osmiválec Ferrari. Poprvé se volil také nejlepší elektromotor
Bugatti Chiron čeká na lepší pneumatiky. Pak zkusí překonat 450 km/h
Že jste ještě neviděli Porsche 911 GT2 RS? Nevadí, stejně už je vyprodané
Ducati Multistrada 1200 Enduro Pro má v hledáčku nejostřejší BMW GS
Technologie
Stahujte zdarma zombie co-op řežbu Killing Floor. Ale musíte si pospíšit
Intel zlevnil všechny Xeony Phi. Nejvýkonnější modely víc než o polovinu
Steam rozjel letní výprodeje her. Nákupní horečku mu ale překazili „hackeři“
New York Times diskuze nezruší. Hloupé komentáře bude mazat umělá inteligence
Opera 46 významně zlepšuje stabilitu a omezuje stránky na pozadí
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít