Nike hodlá podpořit prodej pomocí nového řetězce

26. listopadu 2007, 00:00 - Přemysl Houžvička
26. listopadu 2007, 00:00

Největší světový výrobce sportovní obuvi a oblečení Nike hodlá posílit prodej prostřednictvím nového řetězce specializovaných obchodů House of Hoops. V těch budou moci zákazníci kromě nákupu zboží například sledovat sportovní pořady, číst časopisy a objednávat oděvy uzpůsobené jejich požadavkům.

Řetězec je výsledkem spolupráce firmy Nike s maloobchodní společností Foot Locker, která je jejím největším zákazníkem ve Spojených státech. První pobočku House of Hoops otevřely firmy minulý týden v New Yorku. Během příštích tří let hodlají otevřít dalších pět desítek poboček.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče