Neziskovky na kuponech

09. září 2010, 19:29 - David Kasl
09. září 2010, 19:29

Vodafone

Společnost Vodafone věnuje druhým rokem celý jeden komunikační kanál na propagaci neziskových projektů. Na všech dobíjecích kuponech operátora budou motivy neziskových DMS kampaní. Díky loňským DMS kampaním na kuponech vzrostl počet odeslaných dárcovských SMS pro inzerované neziskové organizace v průměru pětinásobně. Letos se na kuponech objeví projekty Nadace Partnerství a občanských sdružení Loutky v Nemocnici a LOGO.

Mohlo by vás zajímat

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

Hry pro příležitostné hráče