Neziskovky na kuponech

09. září 2010, 19:29 - David Kasl
09. září 2010, 19:29

Vodafone

Společnost Vodafone věnuje druhým rokem celý jeden komunikační kanál na propagaci neziskových projektů. Na všech dobíjecích kuponech operátora budou motivy neziskových DMS kampaní. Díky loňským DMS kampaním na kuponech vzrostl počet odeslaných dárcovských SMS pro inzerované neziskové organizace v průměru pětinásobně. Letos se na kuponech objeví projekty Nadace Partnerství a občanských sdružení Loutky v Nemocnici a LOGO.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče