Glosy Kolem loňských Vánoc se strhla menší bouře ohledně obchodního řetězce Carrefour. Během předvánočních slev nabízel zboží, které v obchodech vůbec neměl nebo ho nebylo dostatečné množství. Následná kontrola České obchodní inspekce našla ještě několik dalších nedostatků jako chybně uvedené cenovky na zboží či špatně účtované ceny u pokladen.
Glosy
Kolem loňských Vánoc se strhla menší bouře ohledně obchodního řetězce Carrefour. Během předvánočních slev nabízel zboží, které v obchodech vůbec neměl nebo ho nebylo dostatečné množství. Následná kontrola České obchodní inspekce našla ještě několik dalších nedostatků jako chybně uvedené cenovky na zboží či špatně účtované ceny u pokladen. Pak za prohřešky udílela pokuty.
Zákazník by tak očekával, že se řetězec z průšvihu poučí a dá si pozor. Žel bohu tomu tak není. Stačí si udělat výlet do pražského Carrefouru u Anděla. Na jednom druhu zboží jsou celkem běžně dvě cenovky s různými údaji. Cena uvedená v regálech se pak odlišuje od sumy účtované na pokladní účtence. Informační cedulky s údaji o cenách výrobku před zlevněním jsou občas lživé.
Malému živnostníkovi by podobné podvůdky asi dlouho neprocházely. Jak dlouho budou procházet Carrefouru?