Není tu jen Brněnský drak

19. června 2006, 00:00 - Jan Král
19. června 2006, 00:00

HLASY ČTENÁŘŮ Z Brna do Prahy a zpět jezdím na obchodní schůzky nejméně jednou týdně. Už delší dobu hledám alternativu k ucpané a nebezpečné D1. Autobusem je to sice levnější a o něco pohodlnější než autem, ale zvláště v zimě byla cesta podobně zdlouhavá (nehody, kolony a podobně) a nebezpečná jako v osobním voze.

HLASY ČTENÁŘŮ

Z Brna do Prahy a zpět jezdím na obchodní schůzky nejméně jednou týdně. Už delší dobu hledám alternativu k ucpané a nebezpečné D1. Autobusem je to sice levnější a o něco pohodlnější než autem, ale zvláště v zimě byla cesta podobně zdlouhavá (nehody, kolony a podobně) a nebezpečná jako v osobním voze. Neuspokojil mne ani vlak - když jsem ho v zimě vyzkoušel, jel jsem do Prahy přes tři hodiny.

Díky vám jsem ale získal tip na vlaky EuroCity a „utajené Pendolino“ jménem Brněnský drak. Cesta s nimi je daleko pohodlnější a rychlejší. Jen jsem byl zklamaný, že Brněnský drak je spíše vlak pro Pražáky, kteří ráno jedou do Brna a odpoledne zpátky. Já to potřebuji přesně obráceně. Ve vlaku jsem se ale seznámil s jiným podnikatelem, který mi dal dobrý tip na kvalitní ranní spoj z Brna do Prahy: Vlak EC Vyšehrad, který vyjíždí krátce po sedmé ráno z Brna a v Praze je před půl desátou. I tento vlak je totiž zajišťován soupravami Pendolino a přitom se v něm neplatí žádný extrémní příplatek jako mezi Prahou a Ostravou.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče